Guest Øyvind Tempel Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Lurer egentlig bare på hvilke alternativer jeg har av dumpventiler som er bra, er så lei den voldsomme PTsssssshh lyden.Hva kjører folket med.Kan noen komme med forslag til forskjellige merker som gir litt mer enn bare den ptssssssh lyden?Er vel noen ventiler som kvitrer? mvh Øyvind
mr.cossie Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 skru opp ladetryket til 2 kg da blir det fort en annen låt ikke mange ventilene som du vil få kvittrelyd med.. -91 Sierra Cosworth 4wd, 0-402 12,039 187,5 kmt ,P500.Focus RS-ST.orange/svart hiace. trekkbil www.markisemannen.no
Guest Øyvind Tempel Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 det er vel kanskje bare kn filteret som gir den kvitre lyden vel?
morten_cosworth Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 det er vel kanskje bare kn filteret som gir den kvitre lyden vel?eg hadde ein collins membran dump på 2wd cossien min, har nå den RFL ventilen på ein 4x4, det er ein smule forskjell på dei lydene, den collins ventilen kan du justere sjøl og
Guest Hovden Racing Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 eg hadde ein collins membran dump på 2wd cossien min, har nå den RFL ventilen på ein 4x4, det er ein smule forskjell på dei lydene, den collins ventilen kan du justere sjøl og Turbosmart Supersonic
Guest Kevin Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Er lei denne RFL ventilen selv,for mye lyd..Men er litt lettere å bestemme seg hvis noen har noen lydklipp da,eventuelt link til en video med bil og den ventilen lissom..Anyone?
Guest Øyvind Tempel Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 sku vært lydfiler ved siden av bilde og type dump.Det hadde vært krem
Guest ST200evil Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Turbonetics ventilene er fine.. justerbare, og bare å leke med hadde det på min.. meget fornøyd..
Guest Rabbit Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Kjøpte en sytec for en tid tilbake, gir fra seg lite lyd on fungerer bra etter min mening.....
morten_cosworth Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Kjøpte en sytec for en tid tilbake, gir fra seg lite lyd on fungerer bra etter min mening.....eit lite tips visst du har RFL ventilen er og kappe vekk nederste delen av stempelet, der det tynne begynner, då blir det lyd, skal eg love dere!
Escossie Posted August 19, 2006 Posted August 19, 2006 Har en sinnsyk fin dump i nye vingebilen... På lavt trykk kommer det en skikkelig spiss lyd nesten som hks sin ventil men når man begynner å gasse litt så er det bare chatter Det er digg dump det kan legge inn bilde etterhvert Kanskje noen vet hvilken type det er...
Recommended Posts