Guest Hogalia Posted August 26, 2006 Posted August 26, 2006 hvordan ser man om de hydrauliske løfterne er utslitt??Og må toppen maskineres for å bruke mekaniske?
Guest Komfort Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 Du kan ikke se det, men det høres godt på lunken motor (tikker som f...)Du bytter vel ut de hydrauliske løfterne med fysisk like løftere bare at dem er faste. Hvis ikke jeg har missforstått totalt. Må vel shimse opp på en måte for å få den rette klaringen.
bige Posted August 27, 2006 Posted August 27, 2006 hvordan ser man om de hydrauliske løfterne er utslitt??Og må toppen maskineres for å bruke mekaniske?etter min mening byttes alle løfterene pga tikking - dette er 99% pga tett olje tilførsel til dem og ikke pga slitasje . Jeg brukte "innvendig motor rens " på min vinge med 80tkm på telleren og tikking .etter rens og 2x olje+ filter bytte ( du blir forskrekket når du ser det som kommer ut ) tikker den ikke lengre .Jeg bruker den ikke mye , men på 4x4 brukte jeg bare biltema synt med ingen problemer ( byttet ved ca 2tkm +filter )ble også fortalt det er mulig og rense løfterene i diesel for der etter fylle dem med tynn olje ....
Recommended Posts