Jump to content

Bilcrossbil selges!

Recommended Posts

Posted (edited)

Selger nå sierra 2l bilcross bilen min pga jeg har kjøpt ny bil.

Den har betalt licens for i år og karroseriet ser bra ut til å være bilcross bil.

Den har en 2l forgasser ohc motor med en 2mm høvlet og litt portet topp, 2,5" eksos og 1300 bakaksel.

Men motoren sviver ikke, tror det er noe galt med toppen, for etter at jeg skifta toppen på den har det spist toppakninger. Men har en topp liggendes som følger med. I tilegg må gasswieren skiftes

Selges billig pga jeg ikke gidder å skru mer da jeg har kjøpt meg ny bil, men kan evt. fikse bilen før salg mot ett lite tillegg i prisen

Prisen er 6500,-

Har også en sierra delebil som går for 1500,- og 4stk black rocket rallydekk på sierrefelg som nesten ikke er brukt pga motoren som sagt har spist toppakninger. Disse kostet 3600,- når jeg kjøpte de nye, og selges for 2000,-

Eller selges samlet for 8000

for bilder se Trykk her

ta kontakt:

tlf: 47 85 65 33

mail: bondemaster@gmail.com

Edited by StianG
Guest Waterwolf
Posted
Selger nå bilcross bilen min pga jeg har kjøpt ny bil.

Den har betalt licens for i år og karroseriet ser bra ut til å være bilcross bil.

Den har en 2l forgasser motor med en 2mm høvlet og litt portet topp, 2,5" eksos og 1300 bakaksel.

Men motoren sviver ikke, tror det er noe galt med toppen, for etter at jeg skifta toppen på den har det spist toppakninger. Men har en topp liggendes som følger med. I tilegg må gasswieren skiftes

Selges billig pga jeg ikke gidder å skru mer da jeg har kjøpt meg ny bil, men kan evt. fikse bilen før salg mot ett lite tillegg i prisen

Prisen er 6500,-

Har også en sierra delebil som går for 1500,- og 4stk black rocket rallydekk som nesten ikke er brukt pga motoren som sagt har spist toppakninger. Disse kostet 3600,- når jeg kjøpte de nye, og selges for 2000,-

Eller selges samlet for 8000

bilder kan sendes på mail eller mms, eller ses på autodb.no

tlf: 47 85 65 33

mail: bondemaster@gmail.com

Hadde kansje hjulpet med noe info om selve bilen?? Sierra 2 L eller?? Årsmodell??

Ser at du har en sierra delebil men ikke om bilcrossbilen er en sierra :blink:

Regner med at det er en sierra da men :blush:

Guest Waterwolf
Posted
står jo i signaturen hans : 1985 Ford Sierra 2,0l(bilcross)

Oki da så, ikke alle som leser signaturene :P for alt man vet så kunne det ha vært en annen bilcross bil også :)

Posted

hehe...glemte å legge på noe info etter å ha brukt copy og paste funkskjonen fra autodb, men er fiksa nå.

Og ja, det er bilen i signaturen

Posted

holder på å skifte topp. En 1600topp så det går litt raskere for neste eier. Prisen er det samme. Satser på å få den igang idag!

foresten BUMP

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...