Guest BennyHill Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 Det tok fyr gitt! Kjørte i land fra danmark igår, med 6 brett elefantøl for mye + sprit o.l DA jeg kom bort til tollerne tok det pina meg fyr i lednigsnettet. Jeg stod og pratet me fyren i mens det røyk som f. fra dashbordet og bak i bilen.. må lel litt når jeg tenker tilbake på det!Fyren som hadde hatt bilen før meg har gjort noe seriøst galt. Lurte bare på om noen hadde tegning over ledningsnettet i bilen.. har en kamerat som er eletriker, han sa han kunne fikse det p.s bilen er en Sierra i.s - 86 mod.
Guest H.M.Kongen Posted June 28, 2004 Posted June 28, 2004 hehe.kjedelige greier..tror det er et skjema i haynes boka.
Guest lillefot Posted July 6, 2004 Posted July 6, 2004 hehe uflaks da.. hva skjedde virdere da? ble du tatt for alkoholen da? jeg har hørt at sierra'er er veldig "følsomme" på elektrisk ekstra utstyr. det var det forrige eier sa til meg, som driver å fixer opp sierra'er og selger dem igjen. han sa det fort kunne ta fyr.
Guest BennyHill Posted July 12, 2004 Posted July 12, 2004 Vi slapp heldigvis igjennom ja.. "****, må forte oss vi, jeg skal på jobb om 15 min sa jeg.." Tolleren gliste litt og sa "jaja, da får dere bare kjøre". Men, sliter litt med å finne oversikt over ledningsnettet o.l. Har 2 eletrikere som skal hjelpe meg, men de krever en liten oversikt før de gyver løs på jobben. Var innom ford-butikken i byen, men de orket ikke kopiere alle sidene, og jeg fikk ikke låne de med meg hjem. Såååå..Er sikkert svindyrt å legge inn nytt på verksted..
Guest BennyHill Posted July 14, 2004 Posted July 14, 2004 Gikk innom Ford og godsnakket, fikk tilslutt overtalt de til å kopiere.. Tok 2 timer, da stiftet de sammen og satte arkene i perm. Pris: 150,- Sååå, nå blir det ordnings
Recommended Posts