Jump to content

Montering av combat styling?


Guest kjotpuck

Recommended Posts

Guest kjotpuck

Hei har akuratt kjøpt meg frontfanger og sideskjært fra maxam tuning. Det medfølger ikke fester så lurte på om noen har hatt slike problemer før. Og hvordan løste dere de? Vis noen har montert slike combat fangere før og kunne hjulpet meg litt med hva jeg skulle gjøre og komme med noen tips hadde jeg blitt happy.

Link to comment
Share on other sites

Bra du spurte! Lurer litt på å kjøpe det samme fra de. Det sto at det ikkje fulgte med TUV godkjenning. Trenger du det? Sei fra koss det går. Er dei pålitelige?

Sorry for hijacking av post, men eg lurer på det samme som du...:)

invert-sig.jpg
Link to comment
Share on other sites

samme her. lurte på å kjøpe combat-front fanger, men blir litt vanskelig hvis ingen vet hvordan man monterer den? noen som gjør det?

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest kjotpuck

maxam tuning var veldig pålitelige ja. Jeg kjørte til dem så møtte de meg på veien slik at jeg sparte fraktkostnader. De leverer kjapt og du får god kvalitet.

 

Angående hvordan dette festes skal jeg få hjelp av en som kan litt om det til søndag. Skal prøve og få tatt noen bilder.

Link to comment
Share on other sites

takker på forhånd :)

 

da blir det kanskje combat-styling på meg og da... :rolleyes:

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest kjotpuck

http://bukk.mine.nu/morten/

 

 

Ligger noen bilder der. Er ikke helt ferdig enda skal ha på gitter og lakkere fangeren ordentlig. Blei ikke så bra bilder men ser vel sånn halveis åssen den er festa og hvordan fester dere må få tak i. Tåkelysene på fangeren er forøvrig kjøpt på biltema og er ikke montert fast i fangeren men selve bilen.

 

Hjelper kanskje litt.

Link to comment
Share on other sites

...tunge bilder... + tregt internett = gir opp.

 

prøver heller en anne dag ;)

ford-forum.jpg

'95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)

Link to comment
Share on other sites

Guest kjotpuck

Var ikke jeg som monterte det.

Men jeg fikk ikke med noe av fester eller noe annet når jeg kjøpte stylinga.

Disse festene må lages selv. Dette gjelder både fanger og tåkelysene.

 

Fikk 2 kamerater av meg som ikke driver med slikt til daglig tilg og sette den på.

Det brukte de ca 6 timer på.

 

Lage fester til fanger og tåkelys og sette den på.

 

Handlet inn stylinga på maxam-tuning der er det tilbud på combat fanger nå til 3000 kr noe som er nesten halv pris av tuning.no sine priser.

 

Eneste er at det ikke følger med lys men biltema har en type til 399 kr som passer helt topp i den fangeren.

Link to comment
Share on other sites

Guest kjotpuck

de festene der er kjøpt på jernvarehandel. Koster rundt 100 spenn for alle festene tror jeg.

 

tåkelysa ser du hvordan er festa.

 

fangeren er festa på siden med fester + 2 store skruer inn foran ved skiltet.

De er lange og går mellom jernstanga på andre side av fangeren.

Link to comment
Share on other sites

På sierran til til samboeren min så lagde jeg like fester som på orginale jeg. Så jeg kan justere fangeren i høyden. Tåkelysa lagde jeg fester til med glassfiber. Side festene støpte jeg inn en mutter som jeg skrudde skrue imellom. Tok meg en time alt.

Omega 2.5 TD en smule justert opp :)

200sx stage 3

200sx drift/isbil

+10 biler til

Ingen FORD.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...