Jump to content

mangler nøkkel

Recommended Posts

Posted

problemet er det at jeg har nøkkeln kun til tenningslåsen til biln men den passer ikke til dørene eller bakluka.. er det noen måte å få tak i en nøkkel som passer uten å måtte skifte alle låsene? :blush:

Guest queenyman
Posted

du må ringe til ford i norge og oppgi nokon opplysninger for dei og eit nummer på nøkkelen trur eg kanskje. Kjenner nokon som måtte det. <_<

Posted

dra på en bilskrot å leit litt. så finner du sikkert en bil med 2 nøkkler og alle låsene.. og di er grusomt enkle å bytte.. en god time med fikling så er det gjort ^_^ tror ikke ford har sånn liste lenger eller lager nye nøkler til så gamle biler som sierran..

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"

Posted

skroten i kirkenes er faktisk dyrere på brukte deler enn ford er på nye deler!

Posted

uff da, var jo ikke bra.. skal se hva jeg har liggende, jeg har noen sierraer stående så det er ikke umulig jeg har ett sett låser med 2 nøkkler liggende til en billig penge :D

quote graham robson: "you know, we could put that engine in a sierra, with a turbo, and there`s no way anything would beat us on the track"