Guest Robban Posted October 22, 2006 Share Posted October 22, 2006 høyre hjulnav fremme på bilen min har blitt skjeivt og spiser hjullager som bare eff... noen som har dette til salgs? jeg har 2.9i, men veit ikke om det er forskjell fra 2.9i og andre sierraer.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewnie Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Kommer vel helst ann på om du har 4x4 eller ikke... Vis det er 4x4 har jeg kanskje ett liggende <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robban Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 2wd... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bewnie Posted October 24, 2006 Share Posted October 24, 2006 Da må jeg nok skuffe deg... <!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc--> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Samatron Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 abs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Robban Posted October 25, 2006 Share Posted October 25, 2006 (edited) abs? spiller ingen rolle. er egentlig abs på bilen, men abs'en er kobla ut trenger også navhuset også... Edited October 25, 2006 by Robban Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts