Jump to content

Hjulnav 2.9


Guest Robban

Recommended Posts

høyre hjulnav fremme på bilen min har blitt skjeivt og spiser hjullager som bare eff...

 

noen som har dette til salgs? jeg har 2.9i, men veit ikke om det er forskjell fra 2.9i og andre sierraer..

Link to comment
Share on other sites

Kommer vel helst ann på om du har 4x4 eller ikke... Vis det er 4x4 har jeg kanskje ett liggende

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

Da må jeg nok skuffe deg...

<!--fonto:Comic Sans Ms--><span style="font-family:Comic Sans Ms"><!--/fonto--><!--sizeo:1--><span style="font-size:8pt;line-height:100%"><!--/sizeo--><!--coloro:#3333ff--><span style="color:#3333ff"><!--/coloro-->-86 Sierra xr4x4 2.8i - Momo Tuner Ratt - Gule Koni - Sparco tårnstag - Custom Green - Shortshift - Recaro. SOLGT<!--colorc--></span><!--/colorc-->



Jobbet på Ford, med Ford:)<!--sizec--></span><!--/sizec--><!--fontc--></span><!--/fontc-->

Link to comment
Share on other sites

abs?

 

spiller ingen rolle. er egentlig abs på bilen, men abs'en er kobla ut

 

trenger også navhuset også...

Edited by Robban
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...