cossie 86 Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 Er det noen som har erfaringer med rep av topper?Har en cosworth 2wd topp som har noen dårlige ventilseter.Er det verdt å fikse på eller er det bare å prøve å finne noe annet?Er ikke akkuratt overflod av de toppene heller!!?? Tommy J 1986 sierra cosworth vingebil
Voldenracing Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 legg ut noen bilder da , så vi ser hvor ille det er ! mange som gjør denne jobb ,det er jo pris og kvalitet på jobben som teller Facebook
cossie 86 Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 legg ut noen bilder da , så vi ser hvor ille det er ! mange som gjør denne jobb ,det er jo pris og kvalitet på jobben som teller Skal se om jeg kan få tatt noen bilder,den ligger hos en som skal overhale motoren.Han driver et motorverksted noen mil herfra. Han sa sete kunne løsne vist jeg kjørte med det sånn.Kan vel ikke være dyrere å fikse det enn å få tak i en annen topp? 1986 sierra cosworth vingebil
Voldenracing Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 Skal se om jeg kan få tatt noen bilder,den ligger hos en som skal overhale motoren.Han driver et motorverksted noen mil herfra. Han sa sete kunne løsne vist jeg kjørte med det sånn.Kan vel ikke være dyrere å fikse det enn å få tak i en annen topp?sete løsne på cosworth motor, aldri jeg vært borti så lenge orginal setene sitter dær, uansett slitasje, da må motoren gått med defekt toppakning el veldig stor tennings bank, så aluminiummen har blitt spist opp rundt setene Facebook
bige Posted October 31, 2006 Posted October 31, 2006 Skal se om jeg kan få tatt noen bilder,den ligger hos en som skal overhale motoren.Han driver et motorverksted noen mil herfra. Han sa sete kunne løsne vist jeg kjørte med det sånn.Kan vel ikke være dyrere å fikse det enn å få tak i en annen topp?har han en topp han vill selge ??dere jobber på bilverksted ???? bytt dem ........
cossie 86 Posted October 31, 2006 Author Posted October 31, 2006 sete løsne på cosworth motor, aldri jeg vært borti så lenge orginal setene sitter dær, uansett slitasje, da må motoren gått med defekt toppakning el veldig stor tennings bank, så aluminiummen har blitt spist opp rundt setene Hadde gått med tenningsbank sa han ja,var noen hakker i sete lissom.Har ikke sett det selv,men alt kan vel fikses.Skal prøve å få sett på det til helga,skal kansje hente en topp også da. 1986 sierra cosworth vingebil
Recommended Posts