Jump to content

Gatebilmannen's Sklirævva (fockworth)

Recommended Posts

Guest gatebilmannen
Posted (edited)

Halla alle sammen! Jeg er ny her på forumet da så jeg skal ikke være uhøfflig og ikke introdusere meg skikkelig! :P Jeg heter da Allan og bor i Vestfold på lille øya Nøtterøy. Mine hobbyer er jo og skru på alt med hjul og kjøre det etterpå! Liker og få kjørt fra seg en gang i blandt på blant annet: Moped, Crosser, Bil, Båt og masse annet. For ca 3 måneder siden kjøpte jeg meg en 1988" Ford Sierra 2.0 CLX. Første EU godkjenninga gikk ikke som forventet. 9 feil som måtte vises, men det holder jeg på og rette opp så den kan gå gjennom i den nærmeste stund. Jeg legger ved bildet av bilen sånn jeg fikk den og noen bilder av hva jeg har gjort. Jeg har fikk gjort masse på bilen i går kveld takket være en familiemedlem og noen kammerater. Det kommer flere bilder av bilen underveis i prosjektet. Har jo trossalt tenkt meg og gjøre masse rart med den, men først skal den overleve seg gjennom vinter så får vi se hva sommeren byr på før rudskogen! :D

Mvh Allan

Edited by gatebilmannen
Guest gatebilmannen
Posted

Her er bildet av bilen jeg tok noen dager etter jeg fikk bilen:

dscn0283dp8.jpg

Posted

Hei Kjekt du gir liv til gamle sierra-er. Den bilen minnet veldig om sedan-en jeg hadde og derfor har jeg lyst ålegge ut før og etter bilder. Er foresten veldig lett å få en hvit bil til å se grei ut.

Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)

Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle)

BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)

BMW 523i e39 (Brukstralle)

Posted

Hei Kjekt du gir liv til gamle sierra-er. Den bilen minnet veldig om sedan-en jeg hadde og derfor har jeg lyst ålegge ut før og etter bilder. Er foresten veldig lett å få en hvit bil til å se grei ut.

Guest gatebilmannen
Posted

Kul bil da anders, har du flere bilder av den? tydeligere? Om du har, bare og sende på mail: teek_online@hotmail.com

Synes det virker som lite aktive brukere her :( håper ikke det. Hadde håpet på mange hyggelige tilbakemeldinger og forslag ris og ros på prosjektet mitt når jeg får startet det for fult :)

Posted (edited)

Du får kikke litt på prosjektet mitt(for å kanksje få litt inspirasjon mener jeg). Holder på med vanlig Sierra jeg og. Blir nok bra detta! :)

Edited by Tommelom

[-] 98 BMW 520 IA

[x] 90 Sierra 2.0 DOHC <--- Prosjekt

[x] 85 Nissan Micra 1.0

Posted

Det gikk desverre veldig galt for den sierra-en der. Etter et møte med autoværnet i 80. Har lite med bilder av den desverre.

Men her er noen til. Hadde et lite uhell før den ble sikkelig knust. og da bestemte jeg meg for å gjøre ting litt anderledes og monterte is mk1 fangere på den. men det varte ikke lenge før den ble total most.. Denne bilen savner jeg MYE.