Jump to content

Komplett skinn int


db-racer

Recommended Posts

Skal nå selge komplett skinn int til ford.

Setene er 100% strøkne, passer perfekt hvis du vil sitte litt bedre i din ford samme hvilken modell omtrent.

 

Får med dørtrekk oxo, helt strøkne med plass til høytallere i dørtrekkene forann.

 

Skal oxo selge en grå cosworth vinge til sedan, helt strøken!

 

Kom med bud, men ikke skam bud.

 

Alt er helt strøkent

-=Sheriffen=-

Link to comment
Share on other sites

intr i å bytte mot dønn strøkent mørkt stoff interiør? uten ett hull eller skramme eller fargeforjell. med alt untatt hattehylle..

 

hehe....sorry, men trur nok ikke det! selger unna deler fordi jeg skal selge bilen og har ikke bruk for int og div i neste bil.

-=Sheriffen=-

Link to comment
Share on other sites

hei, er dette kun fram stoler og trekk elle er det med bak og ? mye for kunn stoler foran da ?

 

dette er komplett skinn int som består av stoler forann, seter bak med de sideputene og dørtrekkene.

 

Selges helst komplett..

-=Sheriffen=-

Link to comment
Share on other sites

det er skinn bak og har du bilder av det og? er det med nedfellbar rygg eller ikke?

 

det er skinn bak oxo...kan finne fram og ta bilder i løpet av kvelden eller morra dagen... nedfellbar rygg bak tenker du på? er fra en 4x4 Sierra Cosworth så da vet du vel hvordan de er:D

-=Sheriffen=-

Link to comment
Share on other sites

på min er det vell en knapp på toppen på hver side så du trykker ned. men vurderer å kjøpe en annen sierra 87mod uten nedfelbar rygg bak pga den veier bare 1000kg 2.0l min er 1,6i 1992 mod og den veier 1200kg.

 

går det å bygge om sånn det går ann å sette i seter med nedfelbar rygg i en som ikke har og er det mye jobb?

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

på min er det vell en knapp på toppen på hver side så du trykker ned. men vurderer å kjøpe en annen sierra 87mod uten nedfelbar rygg bak pga den veier bare 1000kg 2.0l min er 1,6i 1992 mod og den veier 1200kg.

 

går det å bygge om sånn det går ann å sette i seter med nedfelbar rygg i en som ikke har og er det mye jobb?

 

Bare å smugkikke på en som har nedfellbar det....så ser du fort hvor mye blekk som må bøyes kappes og sveises....skal på med samme jobben jeg også snart....skal ha inn skinn i en stasjonsvogn... :mellow:

 

Peder

Link to comment
Share on other sites

selger du setene for 5000kr og skal du selge rattet. ser og du har nogen 16" felger de kunne jeg også kansje tenkt meg

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...