Guest mk III 04 Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 Noen som vet om gitteret nederst i fronten på mk3 passer om hverandre?Har en trend men har lyst på gitteret til titanium X
mondeo tianium x 2,2 Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 vis du he det samma hullet te en titanium x så ska det bare klibset på.det var mitt men eg tok det av og satt i universalt gitter få å få en tøffere front
Guest titan 06X Posted December 15, 2006 Posted December 15, 2006 vis du he det samma hullet te en titanium x så ska det bare klibset på.det var mitt men eg tok det av og satt i universalt gitter få å få en tøffere front Tøft og tøft fru blom. Det der er vel på grensen til vandalisme. Ford har i utgangspunktet levert en stilfull og tøff modell i ditt tilfelle. Men det er vel en smaks sak.
mondeo tianium x 2,2 Posted December 16, 2006 Posted December 16, 2006 vis du he det samma hullet te en titanium x så ska det bare klibset på.det var mitt men eg tok det av og satt i universalt gitter få å få en tøffere front Tøft og tøft fru blom. Det der er vel på grensen til vandalisme. Ford har i utgangspunktet levert en stilfull og tøff modell i ditt tilfelle. Men det er vel en smaks sak. smak og behag, ikke alle har samme smak!
Recommended Posts