Guest wirre Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Fant ut at plutselig begynte bremsene på min 89' 2,0ohc å ta utrolig langt inne, og plutselig er bremsen beinharde, akkurat som om motoren ikke går. At bremsene er beinharde kan jo skyldes et vacum problem, men at de tar utrolig langt inn til tider kan jeg ikke forstå?! Er det bremsekreaft forsterkeren min som holder på å ta kvelden? Sjekka nivået i bremseveske beholderen, og det så ikke ut som om det kunne være en lekasje. (jeg må innrømme at jeg ikke har sjekka denne beholderen på de 5 årene jeg har hatt bilen)..
Guest fåården Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 mulig veska koker.. bytt den og se over klosser og band
Lasse... Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Skal endel til for væska koker ass!! Men lurt å bytte den uansett, sikkert mange år sia! Luft bremsene skikkelig etter på og gå over bremsene! Pumpene bak på min ohc lakk som f...! Sjekk slangen mellom innsuget br kraft forsterkern, kan være sprekk i den! Er den i orden pumper du pedalen hard uten motor igang og holder trykk, så starter du motoren da skal pedalen synke noen cm før den blir hard igjen. Synker pedalen altfor langt men du klarer å pumpe den hardere mens motoren går har du luft i systemet!..
Lasse... Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 Selvfølgelig, men du skal fortsatt kjøre rimlig gris med en 2ohc for att den skal koke!
Guest wirre Posted January 3, 2007 Posted January 3, 2007 gammel veske har lavt kokepunkt! Hint: Den er sån når jeg kjører ut av gårdsplassen om morgenen! Dette er IKKE noe råne/vingebil, men en KLIN orginal 2ohc tilogmed orginale stålfelger! Ikke vinterkjørt før for 5 år siden! Skal nappe av tromler bak, og sjekke det pumpe greiene.
2.0 I Doch Posted January 5, 2007 Posted January 5, 2007 Dei gomiane der bak på tromlane, lak hos meg pedalen tok langt inne. Men bytta dei så vart det litt bedre
Recommended Posts