Jump to content

Ford scorpio 2.9i ghia 86mod


Guest stiffler

Recommended Posts

Guest stiffler

-Ford Scorpio 2.9i ghia 86 mod coupe..

 

-Eu godkjent for en uke siden..

 

-Brun utvendig farge.. det er ikke sånn stygg brun farge.. helt grei farge..

 

-brun innvendig.. ikke sånn stygg farge det heller..

 

-godt 319000km, men motor å gir funker så fint som bare det..

 

-automat..

 

-15" rs alu felger.. med ganske nye vinter pigg hjul..

 

-masse ekstra utstyr.. f.eks el justerbare seter forran å bak, el vinduer*4.. osv..

 

Det er litt rust i hjulbuene bak å i kanalene.. men ellers er bilen hel å fin, unntatt venstre rute bak vil ikke ned, sikkert lett å ordne..

 

Kjempe deilig bil å kjøre.. ca et år gamle fjører.. bremse klosser ganske nye.. men trenger å bytte skiver forran, for rister litt når du bremser..

 

sitter grøfte lys på..

 

Spørr eller ring/sms hvis du lurer på noe.. bare å komme med bud, en må jo byne et sted?!!.. skal prøve å få ordna bilder om ikke så lenge..

 

MOB: 94292554.. ring/sms døgnet rundt!! Jeg bor i mysen i østfold!!

Edited by stiffler
Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

kan gjerne bytte mot bil også, alt av interesse!!! eller kom med forslag om noe annet.. f.eks anlegg, cross, felger...osv...

Edited by stiffler
Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler
Bilder?

 

*Bilder selger godt*

 

Arne

 

 

ja sant det.. skal sjekke om jeg finner en som er ganske lik.. så kan jeg legge inn det bilde så lenge!!

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

Nå er det en bulk i fører døra, pga en skulle prøve bilen, så ga han litt mye gass når han skulle svinge i et kryss, å traff en liten stolpe, men har retta den ut litt.. ganske iriteranes.. så første som kommer med 5500kr får bilen!!

Edited by stiffler
Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler

ja det er faktisk fin brun farge!! men den bilen din er jo ganske mye kulere da!! trenger ikke delebil a??;) hehe.. du kan få den for 5!!

Link to comment
Share on other sites

Guest stiffler
Ja er en hel kurant farge. Hehe nei trur jeg får stå over. Har vel nesten solgt min så. Men sku hatt en billig arbeidsbil da. Bare dør som er skadet?

 

ja visst du trenger arbeidsbil, så skal du få denna for 5000kr.. men den bruker jo litt bensin da.. den bruker ca 1,2-1,3 på pen kjøring.. er sånn kjørekompiuter å masse dill dall vettu, så ser hvor langt du kan kjøre på bensina osv.. det er bulk i døra, men retta ut det meste, men er litt igjen, så ble det litt i kanalen, men kanalene burde byttes pga rust uannsett, men visst du bare skal ha den som arbedsbil hadde jeg bare brukt den som den er, for fy f å deilig den er å kjøre med.. men jeg er bare vant til sånne gamle skrøplige blod senke opel rekorder å sierra 2.0l osv.. hehe.. så er det el takluke, 4 el vinduer, men det bak på venstre side vil ikke ned, så er alle setene forran å bak el justerbare, oppvarma frontrute å masse stasj til, men det er vel mye likt med den scorpion du har??!!.. men du skal få den for 5, da har du sterk å grei arbeidsbil!! :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...