Jump to content

Solgt: Ombygd 92' Cosworth


Kimmi

Recommended Posts

Det er litt som må gjøres med den, men den er fullt kjørbar når jeg får start på den. Og ABS har man ikke bruk for. Kun når man skal gjennom PKK.

 

Lite rust, litt bobler under ene dørlåsen på døra og litt overflate rust under.

=p

Link to comment
Share on other sites

Har du noen bedre bilder og mer bilder enn dem som er på autodb ?! Gjerne bilder av bilen under ?! Der me den dvd spilleren, hele dashbordet er vell ødelagt for sånn som det skal være originalt ? Følger det med ett ekstra...litt mer info om hvorfor det ene hjulet bak må justeres ?! :D Muligens innteresert i å ha dette som ett oppfiksings prosjekt ...men da må helst karroseriet være bra i fra begynnelsen av :)

Link to comment
Share on other sites

Her er noen flere bilder: http://www.home.no/kimespen/Cosworth/

 

har ingen bilder under bilen, men kan ta det om ikke så lenge!

Dash bordet har jo måtte blitt litt modda, men det vises ikke så mye, original kjørekomputer osv følger jo selvføgelig med, så det er bare å sette inn, må bare lime på den sorte ramma rundt.

 

det er jo ikke så veldig mye å fikse opp da, bremsene hovedsaklig, ellers er jo bilen bra! abs trenger man jo ikke, personlig synes jeg det er best å ha "full" kontroll selv.

 

Det er jo noen småting som bare er gøy å fikse om man liker å holde på, det er feks at bakluka ikke kan åpnes fra inne, låsen må byttes..

 

Er noen småbulker og lakken er litt matt bak.

 

Hjulet bak må justeres da det kom i konflikt med en kantstein under en aldri så liten sladd.

 

Her er en filmsnutt av bilen: http://www.youtube.com/watch?v=2BFqPJoYk0M

 

Kan ikke få det noe morsommere på vinterstid!

 

Bra eller dårlig reklame for bilen? Samma det, får jeg ikke solgt den beholder jeg den, enkelt og greit =p

Edited by Kimmi
Link to comment
Share on other sites

Hehe, skal mye til å finne enn cosworth som ikkje er behandla sånn uansitt :P men hvor er det bulker henn sier du ?! blir mer å mer innteresert, vil helst ha bilder først under bilen da eg uansitt må reise langt for å se på den, og viss eg først reiser så vil eg helst ha den hjem ...

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som gjør at ABSen ikke virker ?

 

og hva er det du mener med at hjule må justeres ?

 

Vet ikke hva som gjør til at absen ikke virker, men den har ikke fungert så lenge jeg har hatt den og har heller ikke tenkt å fikse det.

Alle følerne osv er der, men det er sikkert styringsenheten til ABS'en som er defekt. Eller hva nå enn det er som styrer ABS'en.

 

Det ser ut som om bakhjulet spisser litt ut til siden, derfor drar den litt sidelengs, å det merkes på snøføre, rekner med det sliter litt mere gummi enn normalt også på asfalt!

Men bilen er jo som sagt fullt kjørbar

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...