Guest TommyO Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 Hei! Har fått en ulyd på høyre siden bak.. Slags dunkelyd som er værst når jeg svinger til venstre. Har prøvd å slå på hjulet for å se om det er løst, men det sitter bra. Noen som har en aning på hva det kan være ?
RH-Racing Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 kan være gåent hjullager da...Jekk opp bilen, og sjekk om det er slark ved å rugge å vri litt på hjulet...
Guest TommyO Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 kan være gåent hjullager da...Jekk opp bilen, og sjekk om det er slark ved å rugge å vri litt på hjulet... Har gjort det, men virker som det ikke er noe slark der.. Bremseskivene bak er visst litt for små og klossene er ikke noe tess de heller.. Kan det være der problemet ligger ? Lyden blir ikke sterkere om jeg bremser osv..
Bdt Posted January 15, 2007 Posted January 15, 2007 mulig det er diffen,fikk samme lyden på min en gang.et par piruetter senere spruta det deler fra diffen COS it`s WORTH it!
Recommended Posts