Cossieman Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 Hei:D:D hvor er det mulighet og få hentet olje til turbo fra på en mk5 efi? ikke begynn og snakk om at det er letter med en rs turbo motor osv. hvor får jeg tak i delen som er nederst på acuator? (metalldings med gjenger:P) Clutch- girkasse er vel den samme som rst? uten lsd seff. så da kan jeg kjøpe clutch som egentlig er til rs turbo?hva er komp på Rs turbo- 1,6 efi 91 mod- og xr3i mk4.. takker for evt svar:D Her skal det stå noe.. og det gjør det.
tuszi Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 xr3i er 9,3 el 9,5 rs turbo er 8,5 el 8,3 er litt usikker men noe over 8. jeg stakk på tess å kjøpte meg et t stykke til å ta ut olje. setter det der oljetrykksbryteren sitter. ta med den til tess og si du skal ha et t-stykke og en sånn sak med gjenger i begge ender.
tuszi Posted January 17, 2007 Posted January 17, 2007 det hullet ved siden av oljefiltret til høyre sitter en liten sånn skrue sak der med en tapp på skru ut den. også skaffer du deg en sånn en
Cossieman Posted January 17, 2007 Author Posted January 17, 2007 thnx.. men hvem snakka om at denne nippelen var rompe. noen som foreslo en annen? var det sånn Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Cossieman Posted January 17, 2007 Author Posted January 17, 2007 åja hehe:P takker masse for svar tuszi:D CredZ Her skal det stå noe.. og det gjør det.
Recommended Posts