Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Hei

HÅPER PÅ NOE OVER 400HK ESCOSEN TIL SOMMERN....

MD116 Modified T34 Compressor cover, compressor wheel and backplate , 360 degree ramped thrust bearing, modified backplate and bearing housing, left hand thread shaft wheel, twin racing “Hi Temp” piston rings, 0.63 A/R turbine housing.

Hva kan jeg få ut av bilen med ny mapping, dyser, porting, andre kammer,grenrør,plenumspcer pluss noen ting dere anbefaler?!?! Og hva d vil koste som ca?!

Sitter rs500 intercooler, 3" eskos, grønne dyser, 3 bar map, gr a bensinpumpe og spesiel tenning uten rotoren i bruk, doble tennings moduler gjort av Motorsport Development i England.Vil gjerne beholde denne tenningen, har hørt d ganske bra system.. Bremset på dette oppsettet 334hk og 440nm på 1,5bar

Takker for alle konstruktive svar :rolleyes:

Edited by Mulder

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Guest Hovden Racing
Posted

grådyser og 400chip.. bd10kammer og grei porting. 2wd manifold. Da utnytter du den turboen bra. 400-420hk da tenker jeg.

Posted
grådyser og 400chip.. bd10kammer og grei porting. 2wd manifold. Da utnytter du den turboen bra. 400-420hk da tenker jeg.
Takk takk, lurte litt på sette på en ordenltlig grenrør uten wastegate...

-2007 Porsche 997 GT3 Clubsport
-Alt går, bare ta nok fart-

Guest Hovden Racing
Posted

Fordi man sliter med å få noe særlig over 400hk med 4x4 manifold. Bilen blir jo selvsakt mye mere kjørbar med 380hk og 4x4 manifold. Men vil han over 400 så er 2wd manifold tingen :)

Guest Berge Racin
Posted

2wd manifolden henger vell med til rundt 600...