Jump to content

Klare/Hvite baklykter til Sierra?


boleguri

Recommended Posts

Jeg er desperat på utkikk etter klare baklykter til MK1 sierra´n min, men både på face motorsport og real car er de utsolgt og sier at de er ute av produksjon.. Er det noen som har kommet over noen andre som lager disse, eller noen som skal selge sine???

 

Legger ut et bilde, det er ikke min bil, og jeg har heller ikke klart å få vekk skiltnr, hvis det er ulovlig så regner jeg med at jeg heller får få en smekk på baken :rolleyes:

Edited by boleguri

SiERRAgirl

Sierra 2.0 iS 1986

Link to comment
Share on other sites

Jeg er desperat på utkikk etter klare baklykter til sierra´n min, men både på face motorsport og real car er de utsolgt og sier at de er ute av produksjon.. Er det noen som har kommet over noen andre som lager disse, eller noen som skal selge sine???

 

Legger ut et bilde, det er ikke min bil, og jeg har heller ikke klart å få vekk skiltnr, hvis det er ulovlig så regner jeg med at jeg heller får få en smekk på baken :rolleyes:

 

Nå så ikke jeg om du hadde mk1 eller mk2 sierra, men jeg har ihvertfall til mk2 Salgstråd

Edit. Fikk opp bildet ditt nå, de jeg har passer ikke din

Edited by Curb
Link to comment
Share on other sites

Nå har jeg skrevet MK1 i posten, tilfelle fler ikke får sett bildene=)

 

jeg har lyktene du er på let etter, men sleger dem KUN visst du er villig til å betale for dem..... Alt er jo tilsalgs for den rette prisen vet du :ph34r:.

Lyktene er gått ut av produksjon ja, det stemmer det. Jeg kjøpte mine fra England (burtonpower) for 1 år si ca, har ikke funnet dem noen sted etter på.

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

 

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...