Guest FOMO Posted February 21, 2007 Posted February 21, 2007 har byttet plugger pluggledninger bensin filter men nå som bilen står på tomgang så hører jeg så vidt at det små smeller i potta hva er feil???? noen som vet
Guest FOMO Posted February 22, 2007 Posted February 22, 2007 Feil tenning, eller for mye bensin hørte noe om at det var automatisk justering av tenninga på dohcen jeg???? for mye bensin hva gjør jeg da??
Guest FOMO Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 hørte noe om at det var automatisk justering av tenninga på dohcen jeg???? for mye bensin hva gjør jeg da?? ja da i dag var det bare så vidt jeg fikk startet sierraen =( dro den på starteren i nesten 5 min før den ville tenne hva kommer det av ??? takker fior svar som jeg kan ha nytte av
Guest LaLinea Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Eksosventil som ikke er tett... Vis du har f.eks 90 å girer ned i 3 gis å slipper gassen smeller det da? Eller når du trille nedover en bakke med høyt turtall?
Guest FOMO Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 Eksosventil som ikke er tett... Vis du har f.eks 90 å girer ned i 3 gis å slipper gassen smeller det da? Eller når du trille nedover en bakke med høyt turtall? nei da smeller det ikke altså er en slags putre lyd når den står på tomgang men i dag ville den ikke starte
Egil Posted February 23, 2007 Posted February 23, 2007 nei da smeller det ikke altså er en slags putre lyd når den står på tomgang men i dag ville den ikke starte Se etter om plugg hettene virkelig er nede på pluggene , har du overslag vil motoren "puttre" på tomgang
Guest FOMO Posted February 25, 2007 Posted February 25, 2007 Se etter om plugg hettene virkelig er nede på pluggene , har du overslag vil motoren "puttre" på tomgang da er pluggledningene sjekket og de sitter godt nedi andre forslag??????
Guest sierrra89 Posted March 1, 2007 Posted March 1, 2007 nei da smeller det ikke altså er en slags putre lyd når den står på tomgang men i dag ville den ikke starte hmmm samme som kjerra mi det fortsatt ikke funnet ut hva som er galt??
Recommended Posts