Guest btl Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 (edited) Hei Jeg kjøpte en Ford Sierra 1986modell ifjor som ikke hadde gått gjennom EU. Nå har jeg byttet det som måtte byttes på den og den er klar for EU. (fjærer, bærearmer og foringer) Men jeg tror ikke det er lønnsomt for meg å selge den bilen da jeg har fått årsavgift. Den er på 2915kr. Det er nytt batteri på den, men den har stått ute i nesten ett år nå, så den var helt dau når jeg prøvde å starte den for en ukes tid siden. Jeg vil også nevne at hvis bilen skal brukes, behøves det en grundig rens innvendig. Da forrige eier som var misjonær ikke akuratt var så veldig nøye med å vaske bilen innvendig. EDIT: Bilen er nå levert på dynga. EDIT: Jeg har kun lykter forran og bak, samt batteriet. Delene befinner seg på Biri i Oppland. Det er midt mellom og ca 25km fra Lillehammer og Gjøvik. ca 30km fra Hamar. Bruk denne tråden til å svare eller send mail til btl@start.no EDIT: Bilder er lagt opp. mvh Bjørn Tore Edited March 13, 2007 by btl
Guest btl Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Hei ja, hvis du er sikker på at du vil ha den. Jeg vil helst ta noen bilder av interiøret først, for det ligner ikke grisen. Det står forresten skilter på bilen, men da jeg ikke har betalt omregistrering og hatt den på eu-kontroll, så er den begjært avregistrert. Så fort man har hatt etterkontroll på den og betalt omregistrering og årsavgift, så får man ikke noe trøbbel hvis man blir stoppet. mvh Bjørn Tore
Kverna Posted March 8, 2007 Posted March 8, 2007 Hvis du tar litt bilder så hadde det vært fint. 5000kr inkl. årsavgift så tar jeg den jeg Min fotoblogg
Guest btl Posted March 9, 2007 Posted March 9, 2007 Hei Jeg får ikke tatt bilder før søndag, fordi jeg skal på hytta imorgen tidlig. Du har ikke mulighet til å hente den på Gjøvik? Det blir litt tungvint for meg å kjøre den til Oslo da jeg allerede kjører buss til Oslo engang per dag. Du skal få sitte på med TotenEkspressen gratis til Gjøvik når jeg kjører den, hvis du vil ha bilen Men jeg selger deg ikke bilen før du har sett bilder av den. Den er somsagt ****** innvendig. mvh Bjørn Tore
Kverna Posted March 10, 2007 Posted March 10, 2007 Hei Jeg får ikke tatt bilder før søndag, fordi jeg skal på hytta imorgen tidlig. Du har ikke mulighet til å hente den på Gjøvik? Det blir litt tungvint for meg å kjøre den til Oslo da jeg allerede kjører buss til Oslo engang per dag. Du skal få sitte på med TotenEkspressen gratis til Gjøvik når jeg kjører den, hvis du vil ha bilen Men jeg selger deg ikke bilen før du har sett bilder av den. Den er somsagt ****** innvendig. mvh Bjørn Tore Tenkte jeg skulle moderere forrige post litt, men tar det heller her. Hvis den ser "ok" ut på bildene kunne jeg ha henta den i oslo, men sånn som ting ser ut nå har jeg allerede 2 sierraer på hånden som står i umiddelbar nærhet. Men sleng opp noen bilder når du får tid, trenger alltids en delebil Min fotoblogg
Guest btl Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Hei Kameraet mitt var utladet når jeg skulle ta bilder. Jeg synes 5000kr er litt for mye for en delebil jeg da, men det er jo du som vil bruke 5000kr på den. Jeg har nok ikke tid til å kjøre den til Oslo denne uka, og den skal enten være solgt eller på huggern før den 15.mars, for jeg har ikke så lyst å risikere å betale nesten 3000kr for at den skal stå nedsnødd og se stygg ut:p mvh Bjørn Tore
Kverna Posted March 11, 2007 Posted March 11, 2007 Fikk meg nettopp idag en bil, så 5000 blir nå litt i overkant sånn som ting ser ut nå. Desverre Min fotoblogg
Guest btl Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Hei Ja, det er kanskje like greit. Hvis du trenger deler, så er det bare å si ifra. Jeg skal grave den frem idag og kjører den mest sannsynlig på dynga på Onsdag eller imorgen tidlig. Jeg kommer til å ta ut lykter og batteri. Jeg tror ikke det er så mye mer å ta vare på der, selv om takluka er ganske bra mvh Bjørn Tore
Kverna Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 Sender du frontlyktene nedover eller ? Mine er ikke helt eu-godkjent tilstand Min fotoblogg
Guest btl Posted March 12, 2007 Posted March 12, 2007 (edited) Hei Ja, det kan jeg gjøre. Jeg kan levere kostnadsfritt på Bussterminalen EDIT 13.03.2007 kl13:55: Bilen er levert til bilopphugging. Se første post for hvilke deler jeg har igjen. mvh Bjørn Tore Edited March 13, 2007 by btl
Recommended Posts