Jump to content

sentralås fra biltema


sierraturbo

Recommended Posts

har sentralås fra biltema i sierraen og sentrallåsen reagerer ikke på førerdøra slik den ikke låser de andre dørene eller opp igjen. men på pasasjerdøra låser den opp og igjen alle dørene men bare i noen dager så må jeg koble fra kontakten på hovedboksen og koble til i gjen så virker det noen dager til. hva kan være gale? og hvor kan feilen ligge?

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Guest Troya

er nok pga kjøpt på biltema ja.. er det til 5 dørs eller? i såtilfelle har jeg en hjerne du kan få av meg.. motorene mine kvelda kjapt gitt

Link to comment
Share on other sites

har sentralås fra biltema i sierraen og sentrallåsen reagerer ikke på førerdøra slik den ikke låser de andre dørene eller opp igjen. men på pasasjerdøra låser den opp og igjen alle dørene men bare i noen dager så må jeg koble fra kontakten på hovedboksen og koble til i gjen så virker det noen dager til. hva kan være gale? og hvor kan feilen ligge?

 

Har du tilkoblet alle dørene til sin riktige plass på sentralen , og er det riktig låsenhet satt på sine respetive plasser .

Det kan være en vakkel(lodde feil) på en tilkoblings plass på printen på en av enhetene .

Men Åpner du noen av boksene så er jeg redd at garantien kan bort falle.

 

Gå til Biltema og klag, Biltema har 2 muligheter og prøve å reparere , går det ikke har du krav på ny vare eller pengene tilbake.

Om du har kvittering på kjøpet

 

Har du ikke kvittering mja :unsure:

Link to comment
Share on other sites

er nok redd det ikke er noe garanti på de da de er veldig gamle men ikke mye brukt. jeg kjøpte bilen for et par måneder siden av tanta mi som har hatt den i 3 år ca og hu kjøpte bilen av en som hadde fikset opp bilen og montert i sentaralåser men ca aldri brukt bilen på hvertfal et år da heller så de er sikker hvertfal 4-5 år gamle men ikke brukt da hjernen aldrig har vert tilkoplet.han som hadde bilen før tanta mi tok den ut pga den ikke virket. men hva kan ver feilen da jeg må trekke ut kontakten på hjernen og sette den i igjen for å få det til å virke igjen da det plutselig slutter å virke. og det kun er pasasjer døra så kan få de andre dørene til å låse seg den låser alle 4.

 

et bilde av hjernen. er den kontakten som skal stå i den kontakten som viser på bilde jeg må trekke ut og sette in igjen for att den skal virke igjen.

hjernesentralls.jpg

Edited by sierraturbo

sierra sedan 2.0 gl 1987. + cosworth 4x4 delebil så her blir det cosworth (en dag):)
sierra sedan 2.0i 1987
sierra sedan 1.8 turbodiesel 1992 (bruksbil)

toyota landcruiser lj70 1986mod

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...