Guest mrwien Posted March 27, 2007 Posted March 27, 2007 jeg har en sierra 90 med en 2.0 doch i topp pakninga har røket, og siden jeg må ta av den lurer jeg på et par ting. 1 , siden jeg må pusse toppen , vill det da være lønsomt og korte toppen.?? 2 hva er mest lønsomt i lengden, innen lettere trimming, til ikke så mye penger(ikke turbo osv) tenke på og sugetrimmen, men trenger andres meninger . hvis noen har tips for og få denne bilden til og gå litt bedre, så tas alle forslag imot med takk
Halvorsens garasje Posted March 28, 2007 Posted March 28, 2007 1 toppen må ofte planes før den settes sammen igjen, må være mindre en 0,5 eller 0,05mm avvik eller no. Har fått inntrykk av at det ikke er no lurt å ta så mye av Dohc-toppen. Men søk litt, har lest noe om det tidligere mener jeg. 2 enkle tiltak for at den skal gå litt bedre og også få grommere lyd er, luftfilter og effektanlegg, ofte da uten kat.en. Overkommelig i pris. Har du mer så er grenrør vært å prøve. Dohcen er jo en ålreit motor den, med de forslaga så blir'n i alle fall litt mer potent. - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Recommended Posts