Jump to content

Scorpio bakstell på Sierra !!


Guest cosworthedition

Recommended Posts

Guest cosworthedition

Noen som vet om bakstellet fra Scorpio passer over på Sierra ??

 

Skal bytte over til skivebrems men vet ikke om det passer over fra Scorpio..

 

Mvh Marius

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthedition
Noen som vet om bakstellet fra Scorpio passer over på Sierra ??

 

Skal bytte over til skivebrems men vet ikke om det passer over fra Scorpio..

 

Mvh Marius

Joda, kan jo det men har en scorpiø med skivebrems bake som jeg kan bruke bakstilling fra om det passer...

 

Så det er der det ligger...men hadde jeg hatt baktilling fra Cosworth eller xr4 så hadde jeg brukt det ...

 

Mvh Marius

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthedition
scorpio e jo 5 bolts då.. så d vil se litt corny ut hvis d passer liksom.. :P :huh:

Heisann !!

 

Joda det ville sett helt corny ut..helt enig der-- men visst dette er det samme systemet går det jo annt å bruke navet med 4 bolter, men mulig at det blir litt for mye styr. Det som jeg lurer litt på er om abs`n og kalippene passer over fra Scorpio til Sierra...

 

Tingen er og det at når jeg driver på og bygge motor nå så kreves det skivebrems bak når du har rundt 200HK...hmm...

 

Marius

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthedition
jaja menne fins jo cosworth.. eller xr4i bremser.. får å slippe å stresse så veldig liksom.. ;)

Ja det er sant, da er det vel nesten "bolt on". Men som nødløsning kan man jo bruke bare kalipperne og skivene bak fra en scorpio ?...men det beste er jo å ha fra Cosworth eller XR4i og da ta helle bakstellet.

 

Men det er jo det og oppdrive noe sånnt og i nærheten slik at man ikke må sende det..koster jo en haug med penger og sende noe sånnt...

 

Marius

Link to comment
Share on other sites

Guest cosworthedition
bruk 2,8 evt 2,9 stilling. den passer

Ja det går jo, bare og finne en med skivebrems. 2,9 er vel med skiver men ikke alle 2,8 ble levert med skiver om jeg ikke tar feil?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...