Guest JoakimRS Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 jeg kjørte en tur her om dagen, så plutselig daua bilen ut for den ikke fikk bensin, jeg kjørte inn til sia og prøvde og starte igjen , masse bensin var det på den , men startet gjorde den ikke , når jeg vridde om tenningen flere ganger , Så plutselig slo bensinpumpa seg på igjen og bilen startet , og nå skulle jeg ut en tur igjen, men nå ville den pumpa starte igjen ... NOEN SOM HAR PEILING? HJELP!!
Per-joar Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 jeg kjørte en tur her om dagen, så plutselig daua bilen ut for den ikke fikk bensin, jeg kjørte inn til sia og prøvde og starte igjen , masse bensin var det på den , men startet gjorde den ikke , når jeg vridde om tenningen flere ganger , Så plutselig slo bensinpumpa seg på igjen og bilen startet , og nå skulle jeg ut en tur igjen, men nå ville den pumpa starte igjen ... NOEN SOM HAR PEILING? HJELP!! Kan være dårlig kontakt i kontakten på pumpa, ofte endel rust å slik der, jeg hadde samme symtomer på min 91 mod DOCH. Ellers vet jeg ikke. Per-J
Guest JoakimRS Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 takker for svar må vel ta av bakfangeren og sjekke tanken litt, så kan jeg måle med multimeter og se om det kommer strøm til pumpa, bare fint hvis det kommer flere forslag/tips til hva problemet kan være!
Guest SIERRA_RS Posted April 2, 2007 Posted April 2, 2007 er somregel jordingsfeil,,d vil si den enkle svarte ledningen som står ved siden av kontakten oppå tanken er irret/rustet inni....sett på ny kabelsko å fyll opp me kontaktfett så vare d nogen år t.
Guest pzycho Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 bytt pumpe.. de symptomene tyder på utslitt pumpe..
Guest JoakimRS Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 pumpa er helt ny, så det skulle ikke være problemet , men jeg skal teste jordinga som'' sierra rs'' sa
Guest JoakimRS Posted April 3, 2007 Posted April 3, 2007 Problemet fiksa D var jordinga som var dårlig
Recommended Posts