db-racer Posted April 16, 2007 Posted April 16, 2007 (edited) Hallo godt folk, jeg er på utkikk etter en ny Sierra da den gamle har blitt solgt nå. Ønsker at bilen skal være eu-godkjent, lite rust og sjenerell god stand. IS-turbo kunne vært morro å prøvd, men bare det er en Sierra er det ok. Edited April 16, 2007 by db-racer -=Sheriffen=-
Corradon Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Hallo godt folk, jeg er på utkikk etter en ny Sierra da den gamle har blitt solgt nå. Ønsker at bilen skal være eu-godkjent, lite rust og sjenerell god stand. IS-turbo kunne vært morro å prøvd, men bare det er en Sierra er det ok. Har en til salgs, med nyoverhalt motor for 3000 km siden. Nettopp eu-ok, men ikke betalt årsavgift, ög står uten skilter. Er også gule koni på den som kun har gått 3000 km. "Synger" litt i utløserlageret i girkassa, men ekstra kasse følger med. 6000,- ved hurtig avgjørelse!
Guest JvhCossie Posted April 18, 2007 Posted April 18, 2007 Jeg har en som du kan få for 4000... Rådebank men bra motor følger med må ha eksosanlegg. Rust hovedsaklig på dører og noe på bakre hjulbuer INGENTING under eller på rammevnger. Venstre hjulbue og kanal følger med. Bygd om til iS med Cossie bensinpumpe og tank. Nye røde foringer i forstilling. Cossie sedanfelger med vinterdekk, ok foran slitte bak. Sveisa sperre. Km 186000. EU ok til november, har skilt men årsavgift må bet. Kan få med Cossie interiør og dyser til tilleggsprut. Nesten nye bremser. Ei uke i garasjen og du har en helt ok bil som er morsom å kjøre og klargjort for turbo!! Har å en masse cossie dilldall som kan følge med! Bilen står på Jessheim og regner med at den kan kjøres til Eidsvoll. Kjørte den fint fra Hurdal og ned dit med rådebank så...
Recommended Posts