Guest jacobma Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Vurderer å bytte støtdempere bak på min 93-modell Sierra stv (DOCH). Har sjekket om det er mulig med Koni-dempere, men har fått beskjed om at disse ikke passer bak på stv... Ønsker noe litt bedre enn standard-dempere, noen som har tips til hvor jeg kan få tak i dette?!
Loffen Posted April 17, 2007 Posted April 17, 2007 Dempere fra scorpio passer rett over, og der finnes det flere alternativer trur jeg... Kjører sjøl med noe spes dempere til scorpio som koster 3lapper pr stk!!! Sykt stive... Men bilen blir ikke akkurat lav sammen med nye senkefjører, så må nok kutte når alt er godkjent hos bt... hehe -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Guest jacobma Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 Dempere fra scorpio passer rett over, og der finnes det flere alternativer trur jeg... Kjører sjøl med noe spes dempere til scorpio som koster 3lapper pr stk!!! Sykt stive... Men bilen blir ikke akkurat lav sammen med nye senkefjører, så må nok kutte når alt er godkjent hos bt... hehe Snakker du da om Scorpio stv nyere enn 1990? Jeg har sjekket www.koni.com, og det virker ikke som om de har støtdempere bak til hverken scorpio stv eller sierra stv... Noen på FMCN må vel ha erfaring med noe annet enn orginal-støtdempere bak på sierra stv?!
bomsen Posted May 21, 2007 Posted May 21, 2007 hadde faktisk koni bak på min stasjonsvogn når jeg kjøpte den. men de gikk fort i søpla. de var dårlige. har hatt tilsammen 4 koni dempere. 2 stk var kast når jeg fikk. de to andre gikk fort i stykker. skulle være bra sa selger. Team 24vSierra stasj prosjektprosjekt banebil
Recommended Posts