Jump to content

SOLGT! '90 modell Fiesta Xr2i 1,6 103 hk


Guest Fole_Gale

Recommended Posts

Guest Fole_Gale

Hei.

Plutselig skal jeg selge Fiesta'en min. Har prøvd å bruke både tid og penger på bilen, men nå strekker ikke tiden til lenger.

 

Dette er en importbil, gått 65 000. Det betyr at det kan være 65000, 165000, 265000, etc. . ikke anelse.

 

Bilen er vel holdt av meg. Godkjent hos biltilsynet i 2004, EU godkjent i juni 2006.

 

Dette er på bilen:

 

Ny bakluke "de-locked"

Ashley competition exhaust 3,5" utblås

15" alufelger sommer (meget gode sommerdekk på)

13" alufelger vinter (uten dekk)

14" alufelger (dårlige sommerdekk på)

2 sett med stålfelger (dårlige dekk)

Kan selges med gode vinterdekk om ønskelig

Eibach senkefjærer (godkjent i vognkort)

 

Svart i lakken, noen lakk feil, men meeeeget bra for å være 17 år gammal.

 

Interiøret trenger en opp-pussing, dørtrekk foran er meget bra. Trekk i sidene bak har "krøllet" seg.

Leather look i taket, men dette henger da limet ikke tålte høye temeraturer i sommer solen. Her trengs det bare ny lim.

Blå metallic innvendige dør-håndtak + diverse detaljer innvendig.

 

Helt sikkert mer å plukke på, så dette er en bil for de som vil ha et prosjekt. Teknisk skal den være bra. skiftet diverse foringer gjennom de siste årene, bremser bak er knall og overhalla, nye skiver foran, nye klosser foran, et par år gamle bremseslanger.

 

Inne på verksted i fjor å fikk justert Co'en slik at den gikk gjennom EU-kontrollen.

 

 

Bilen er på skilter og årsavgiften er betalt. skal du ha med alle felger så må nok prisen fort bil 15 000,-

 

Ring om du vil ta en kikk, den står i Rauma / Åndalsnes området og kan vises i omeng der.

 

Roger

47890000 / 90065357

Rogeroverland@gmail.com

Legger ut flere bilder fortløpende..

Edited by Fole_Gale
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...