Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ford Sierra 88 mod xr4x4.

bra motor og differ, en litt sliten sbakhjulstrekk kasse, delvis demontert ,fordelingskasse, gir delen av kassa er knust,

må skifte kanaler på begge sider, litt gulvrust, og en skade på høyre side foran, ikke rammeskeiv.

nye interiøret fra 90 tallet med dørtrekk seter og dash...

mye bra deler på denne bilen og kan også fint bygges opp igjenn for den rette personen..

selges hurtig hbo 2000,-

bilen står i våler, østfold og må hentes på henger pga demontert tannstang og ratt stamme og pedalsett, disse delene følger med.. også forholdsvis ny frontrute uten sprekker ell riper,,

helt nytt senkesett kan medfølge for 500,-

mye andre deler kan også medfølge..

ingenting skyldig på bil

Edited by crazzzzyboy
Guest Morten_87
Posted

er alt annet driverk på den? til 4x4 systemet tenker jeg på..

Guest mazdafun
Posted

kan svare litt for han jeg..

ja mener at alt sitter på, bare bytta kasse til vanlig baktrekk når 4x4 kassa svikta.

Posted
er alt annet driverk på den? til 4x4 systemet tenker jeg på..

som mazdafun sa: alt er der aksel foran og bak, begge mellom akseler,, 4x4 kassa følger med ved siden av.. men gir delen på den har rast. følger også med 2 nye kanaler til bilen som ikke er montert.

Guest Dagfinn
Posted

er bilen kjørbar? den starter og går ? og er det skivebrems bak på dn?

Guest mazdafun
Posted

den er vel ikke mye kjørbar om jeg husker rett. den er rimelig nedplukket, pluss at ene demperen/forstilling har fått en smekk. men skivebrems er det ja. (ikke skyt meg om jeg husker feil morten ;) )

Posted
den er vel ikke mye kjørbar om jeg husker rett. den er rimelig nedplukket, pluss at ene demperen/forstilling har fått en smekk. men skivebrems er det ja. (ikke skyt meg om jeg husker feil morten ;) )

hehe husker forbløffende rett;) fredrik.. triller ja.. men kjørbar nei.. som skrevet tidliger må hentes på henger..

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...