putte Posted April 21, 2007 Posted April 21, 2007 Helt splitter nytt, komplett ST200 styling kit til Mondeo STV 97-00 selges, aldri vært på bil, fortsatt plast på fangerne og sidskjørtene i eske (Se bilde)... Det eneste som ikke følger med er takvinge, den er montert på min bil! Varens tilstand er som ny og befinner seg i Holmestrand i Vestfold... Pris er satt til mellom 10000 og 11000, hvis noen trenger senkesett så kan vi bli enig om en pris for det også, senkesettet har stått på en annen bil i kort tid... Bakfanger... Frontfanger og sideskjørt... Lamper til støtfanger... Ta kontakt for info...
putte Posted April 23, 2007 Author Posted April 23, 2007 Vil veldig gjerne bli kvitt detta, er det ingen som vil gi et bud en gang???
putte Posted April 29, 2007 Author Posted April 29, 2007 Hvor mye må du ha for det da?? Start med et bud, så kan vi prøve å møtes et sted!
putte Posted May 2, 2007 Author Posted May 2, 2007 Byr deg 4tusen...Hilsen Håvard By videre, men budet er notert...
putte Posted May 2, 2007 Author Posted May 2, 2007 Da sier jeg 5000 kr Vi begynner å snakke snart nå, keep it comming Hvis det er noen som er usikre, må dere gjerne komme å ta en titt på kittet! Det er strøkent!
Guest mondeoGLX Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Skulle gjerne hatt kun bakfangeren. Hvor mye vil du evt. ha for den? Mener den skal passe til min stv mk1 visst jeg ikke tar helt feil nå..
putte Posted May 10, 2007 Author Posted May 10, 2007 Skulle gjerne hatt kun bakfangeren. Hvor mye vil du evt. ha for den? Mener den skal passe til min stv mk1 visst jeg ikke tar helt feil nå.. Hei Det stemmer at den passer, men jeg har lite lyst å dele opp kittet mitt, men det er klart at det er en mulighet, hvor mye er du eventuelt villig til å gi for den? /Glenn
Guest mondeoGLX Posted May 10, 2007 Posted May 10, 2007 Hei Det stemmer at den passer, men jeg har lite lyst å dele opp kittet mitt, men det er klart at det er en mulighet, hvor mye er du eventuelt villig til å gi for den? /Glenn Okey, skjønner deg godt.. Tenkte 2 lapper jeg, + at det må sendes, men det betaler selvsagt jeg da.. Den var svart ja, eller er jeg fargeblind?
putte Posted May 11, 2007 Author Posted May 11, 2007 Okey, skjønner deg godt.. Tenkte 2 lapper jeg, + at det må sendes, men det betaler selvsagt jeg da.. Den var svart ja, eller er jeg fargeblind? Hehe, nei du er ikke fargeblind, men det er ikke lakk på den i det hele tatt, men jeg beklager, jeg vil ikke dele opp settet for 2000 kr.
Recommended Posts