Guest btl Posted April 28, 2007 Posted April 28, 2007 Hei Jeg har til salgs 4 RSfelger med Nokian Hakkapelitta Q med mye mønster igjen. Mønsterdybde er 5-6mm (øyemål). Dekkene har jeg brukt 2 sesonger. Dekkene og felgene er tette, og jeg har ikke etterfylt noe luft når jeg har foretatt dekktrykkskontroll. Felgene: Orginale Ford RSfelger, så boltsirkel er 108x4 "Ford Motor Sport" står det i sentrum på felgen, samt 6Jx13H2 E32 Den ene felgen som er avbildet nederst, har ett lite hakk i kanten. Dette skjedde når jeg kjørte på en stein. Jeg har hatt dekk + felg i balansemaskin og det hadde ikke blitt noe ubalanse. Dekkene: Nokian Hakkapelitta Q Dimmensjon er 175/70R13. Dette er meget gode vinterdekk! Jeg kjører ikke på annet om vintern. Kontaktinfo Mail: btl@start.no Telefonnummer 92813980 Befinner seg på Biri. Midt mellom Gjøvik (22km) og Lillehammer (25km). Oppland Fylke for de som har store mangler i Norges geografi Jeg kan også levere i Oslo. Prisantydning. tja 1000kr kanskje? Desverre er felgene avbildet uten senterkapsler og det er meget dyp gjørme oppover veien der jeg bor, så de ser ikke ut på bildet jeg nettopp tok. Jeg har desverre kun 2 bilder av felgene, men jeg skal ta flere når jeg har fått vasket dem. mvh Bjørn Tore
Guest btl Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Nei, jeg har de fortsatt og trenger dem ikke. Nå er rene og pene. Vasket dem når jeg satte på sommerdekkene. Har ikke tatt noen bilder av dem, men hvis du vil jeg skal gjøre det, kan jeg gjøre det. Hvor bor du hen da?
Corradon Posted December 6, 2007 Posted December 6, 2007 Nei, jeg har de fortsatt og trenger dem ikke. Nå er rene og pene. Vasket dem når jeg satte på sommerdekkene. Har ikke tatt noen bilder av dem, men hvis du vil jeg skal gjøre det, kan jeg gjøre det. Hvor bor du hen da?Hmm, må ikke, men hadde vært knall må sett hvor mye pigger og sånn som er i de;) Jeg bor i Lillestrøm, så er jo ikke så langt unna! Har litt kjør i helgen, men kan se om jeg får tatt tid til å hente de hvis de ser greie ut;)
Guest btl Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 Dette er piggfrie dekk, og derfor ingen pigger. Skal du ha Hakkapelitta med pigger må du kjøpe Hakkapelitta2, 4 eller 5 tror jeg. Q og RSI er begge piggfrie typer. mvh Bjørn Tore
Corradon Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 Dette er piggfrie dekk, og derfor ingen pigger. Skal du ha Hakkapelitta med pigger må du kjøpe Hakkapelitta2, 4 eller 5 tror jeg. Q og RSI er begge piggfrie typer.mvh Bjørn ToreOi, det visste jeg ikke! Må ha noen piggdekk, pga blir litt herjing på isen osv:) Men tusen takk for hjelpen og informasjonen og lykke til med salget videre!
Guest btl Posted December 7, 2007 Posted December 7, 2007 Takk for det. Hvis du skal herje på isen burde du ha ispigger og ikke piggdekk for gatebruk.
Corradon Posted December 8, 2007 Posted December 8, 2007 Takk for det. Hvis du skal herje på isen burde du ha ispigger og ikke piggdekk for gatebruk.Neida, ikke ut på sjøen med de, ikke hele tiden hvertfall:D Blir nok ispigg da i tilfelle, men kjekt med vanlige på veien, har testa hakkapelliita før og det er vel det som har kommet seg best frem, uansett hvilket vinterføre!
Recommended Posts