Kverna Posted May 3, 2007 Posted May 3, 2007 Hei. Er det bare meg eller er det bare rask som ligger ute på internett om dagen ? Før jeg solgte bilen min var det masse bra, så pang, selger jeg og alle bilene er borte. Finner ikke ett eneste objekt som passer, og jeg er langt i fra kresen etter 3mnd med busskjøring. Derfor, i oslo/akershus/buskerud +- ett par km, sierra, granada eller capri i ok/god stand. Må være eu-ok hvertfall til 2008. Betaler godt for gode biler, alt fra 5000 til 40000,- PM Kverna@gmail.com 92643323 (melding så kan jeg ringe opp når jeg får tid, jobber rare dager) Eller i tråden her. Hjelp meg er dere snille, trenger ikke være deres biler engang. Finner dere noe pent på autodb o.l så gi meg beskjed er dere snille. /Kverna Min fotoblogg
Kverna Posted May 5, 2007 Author Posted May 5, 2007 http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1458000 Vest agder ? Min fotoblogg
Guest Espen- Posted May 5, 2007 Posted May 5, 2007 Jeg har en sierra som jeg vurderer å selge. Send meg PM så kan du få noen bilder og info
Recommended Posts