Guest Slick Posted September 12, 2004 Posted September 12, 2004 Hei, jeg funderer på å bytte hanskerommet mitt og myntholderen under rattet til 87->, for jeg har fått høre at på dem så er det innebygd høytaler plass.. Hvor store høytalere er det plass til der egentlig? Og sånn ca hvor mye koster det for de? Og det er 100% bolt on? Samme skruer etc som på 86?
frode Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 hmmm... dette har ikke jeg på min, men når jeg hadde original-interiøret i bilen min ('91 modell), så var høytalerne i dørene, men når jeg satte inn '92-interiøret i bilen min, var det ikke plass til høytalere i dørene, men i dekslene foran dørene isteden (de under dashbordet på en måte). '95 Mercedes C200 | x'97 Mercedes C230 | x'85 Mercedes 190E | x'97 Mercedes E280 | x'90 Nissan 200SX S13 | x'94 Mercedes E220 | x'91 Ford Sierra CLX Sedan (savner)
Anders Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 Alt dette er 99% bolt on.. 5" er max.. men kem er villig til å feste høytaleren i plast? Ford Sierra 3 dørs 86mod Cosworth (Prosjekt)Ford Taunus 17m Super 65mod (Reservetralle) BMW m3 coupe e36 (Sladdekasse)BMW 523i e39 (Brukstralle)
Guest Slick Posted September 13, 2004 Posted September 13, 2004 Egentlig ikke jeg.. Men hvis valget er mellom å prøve å mekke noe der, eller å ha en irriterende boks som gjør den allerede lille plassen som man har til beina blir mindre, så velger jeg å slite med å gjøre det mer stabilt der Oki... Noen her som har det dashbordet jeg snakker om her? Og som skal vise bilen på rudskogen til helga? Vil gjerne se hvordan det ser ut i bilen, og se etter mulighet for fiksing før jeg bestemmer meg
Recommended Posts