Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Da skal jeg selge go bilen min, en 94` ford mondeo 2.0l glx med 226.000km på tellern. Det sitter 17" tsw felger med gode tyfoon dekk som har gått en halv sommer. Bilen ble på kostet 9.000 for noen måender siden, da ble det byttet frontrute, LMM og montert simons eksos fra kat. Toppen ble overhalt og register reima ble bytta ved 200.000km. Bilen har også el.speil, el.vinduer, antispinn, airbag, sentral lås, oppvarama seter, pioneer høytaler i alla dørene, jbl komp.sett i hattehylla, nye grøfte lys, hvite bliklys, ekstralys, abs bremser og piggfrie viterdekk på orginale ford alufelger. Bilen har bra interiør og er eu.godkjent fram til neste år...

Så til det negative. Det er noe rust i hjulbuene bak, men bare overflate rust og ikke gjennomgående. Den lekker bitte litt olje og det tikker litt fra ventilene (ikke mye, vanelig på ford) Dette er en kjempe fin arbeids eller ungdoms bil for en billig penge, kan man fikse og skru litt selv får man fort en strøken bil. Sprek motor med 136hk og gode kjøregenskaper....

Det kan også følge med helt nye jamex senke fjører, 55/40mm med tuv papirere. Bilen selges for 25000kr eller bud. Bilen kan også selges billigere uten felger eller med stor stereo vist ønskelig. Kan også bytte i bmw E30, Golf 2 , Boble eller eldre ford....

P1011638cc.jpg

P1011486.JPG

P1011495.JPG

Bilen står på jevnaker, 45min fra gardemoen og en time fra oslo. Har flere bilder vist ønskelig.

Edited by Boosti
Guest Kim A Moe
Posted

Hva med å bytte i en mondeo 94 turbodiesel? går på 0,5-0,6 på mila.

pluss ett mellomlegg selvsakt.

Posted (edited)

Beklager at jeg ikke har sakt i fra før, men jeg har funnet ut at jeg skal beholde bilen. Så den er da ikke lenger til salgs, så tråden kan stenges/slettes.

25 lapper er da ikke veldig billig for en 94 mondeo med noe rust og 226000 på teller`n. Men nå har jeg tatt rusta og bytta fjører/dempere, så skulle jeg ha solgt nå hadde prisen blitt en helt annen. B)

Edited by Boosti
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...