Guest Netprod Posted May 22, 2007 Posted May 22, 2007 Noen som vet om nettsider/skraphandlere som har Recaro delskinn-interiøret til st200? tenker da på seter foran og bak, og dørtrekkene.. er til en sedan. I tillegg så leter jeg etter noen som selger dashbord.. Min bil har et lilla dashbord, med treverk (ghia), som jeg mer enn gjerne skulle byttet i noe annet, helst sort..! Alle forslag mottas med takk
Boosti Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 Noen som vet om nettsider/skraphandlere som har Recaro delskinn-interiøret til st200? tenker da på seter foran og bak, og dørtrekkene.. er til en sedan. I tillegg så leter jeg etter noen som selger dashbord.. Min bil har et lilla dashbord, med treverk (ghia), som jeg mer enn gjerne skulle byttet i noe annet, helst sort..! Alle forslag mottas med takk Jeg tror ikke det er ofte det dukker opp en st200 hos bilopphuggerene her i norge. Men jeg tror du kan ha mer flaks i sverige eller over dammen Mondeo Mk1 prosjekt
Guest Netprod Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 hehe, nei det ruller ikke alt for mange st200 rundt om her i norge..! har du noen nettsider til bilopphuggere i utlandet? finnes det heller ingen som selger interiøret nytt? leverer ford interiøret forsatt, eller er det ute av produksjon?
Boosti Posted May 23, 2007 Posted May 23, 2007 (edited) www.bildelsbasen.se Edited May 23, 2007 by Boosti Mondeo Mk1 prosjekt
Recommended Posts