Jump to content

Recaro interiør

Recommended Posts

Guest Netprod
Posted

Noen som vet om nettsider/skraphandlere som har Recaro delskinn-interiøret til st200? tenker da på seter foran og bak, og dørtrekkene.. er til en sedan.

I tillegg så leter jeg etter noen som selger dashbord.. Min bil har et lilla dashbord, med treverk (ghia), som jeg mer enn gjerne skulle byttet i noe annet, helst sort..!

Alle forslag mottas med takk :)

Posted
Noen som vet om nettsider/skraphandlere som har Recaro delskinn-interiøret til st200? tenker da på seter foran og bak, og dørtrekkene.. er til en sedan.

I tillegg så leter jeg etter noen som selger dashbord.. Min bil har et lilla dashbord, med treverk (ghia), som jeg mer enn gjerne skulle byttet i noe annet, helst sort..!

Alle forslag mottas med takk :)

Jeg tror ikke det er ofte det dukker opp en st200 hos bilopphuggerene her i norge. Men jeg tror du kan ha mer flaks i sverige eller over dammen ;)

Guest Netprod
Posted

hehe, nei det ruller ikke alt for mange st200 rundt om her i norge..! har du noen nettsider til bilopphuggere i utlandet? finnes det heller ingen som selger interiøret nytt? leverer ford interiøret forsatt, eller er det ute av produksjon?

Guest Woodpile
Posted (edited)
:blink: Edited by Woodpile