Guest Cossie77 Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 Skal prøve meg på sprayboks lakkering. Ser det kommer mange tips hulter til bulter på dette forumet. Og med delte erfaringer fra slik lakkering. Lakk er en ting, men selve grunnarbeidet er det mange meninger om, og forskjellige anbefalinger av merker. Vil forsøke å få samlet tipsene fra de mere erfarne lakkererne.... Bor i Trondheim, så tips meg gjerne om hvor jeg får tak i de forskjellige varene og merkene. Er snakk om å lakke ulakkerte plastfangere, tidligere lakkerte cosworth sideskjørt(med mye steinsprut og lakk som er flasset av), pluss reparere rusthull i skjøt under baklykt(skal holde å sparkle igjen, pluss litt rustkiller under), og evt lakkere bakluke pga lakk som er flasset av. Lar dette seg gjøre med bra resultat? Er snakk om en sierra sedan. Tips om fremgansmåter mottas med stor takk.
Guest mazdafun Posted May 31, 2007 Posted May 31, 2007 helt enig, kan varmt anbefale Hagmann's produkter. en sparkel heter Flexibel og er helt suveren på feks skjørter,den tåler en del vibrasjon. har selv brukt den på frontfanger,og fungerer utmerket. Bilxtra i området her fører det hvertfall. vil ikke anbefale en del av thorshovs egne produkter, ble misklykket hos meg hvertfall..
Recommended Posts