Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Ford Fiesta Fun 1,4l 16V

Årsmodell: 1996

Karosseritype, og antall dører: 3 dørs combicoupe

Kilometerstand: 152400km

Farge utvendig: Plommerød

Girsystem: Manuell

Pris: 50.000,-/BUD (eks omreg)

Selger Fiestaen til fordel for ny Ford!

En pen og velholdt Fiesta som nå legges ut for salg. Bilen har kun hatt 2 eiere totalt, og har fulgt alle servicer på merkeverksted. Kvitteringer kan fremvises før salg.

Byttet registerreim ved 148.000km. Slitedeler har blitt byttet etterhvert som de har blitt modne for utskifting, så den skal ikke ha noen store grove defekter som jeg om.

Det jeg vet, som er defekt er en hastighetssensor for ABS på høyre bakhjul. Her er det brudd i ledningen som går bak til sensor. Denne kan enten bli byttet før salg, eller kjøper kan få bilen til redusert pris.

Hva rust angår så er bilen svært bra på dette området, da den har gjennomgått antirustbehandling. Har ikke hatt av sideskjørt, så jeg kan ikke si noe om hva som evt måtte ligge skjult under der.

Bilen er fabrikklevert med Ford RS-styling, samt det er ettermontert en lyktespoiler fra mattig

(denne medfølger det TUV godkjenningspapirer på) og en grill fra Mazda 121 er montert.

Panser, lyktespoiler, og uoriginal grill er nylakkert vår 07, så her er det nok en aldri så liten fargeforskjell, pga skillet mellom 10 år gammel lakk, V.S ny lakk.

Det medfølger 14" sommerdekk på Ford RS felger, og piggdekk på stålfelg.

Bilder og annen info finnes i denne tråden: http://www.fmcn.no/forum/index.php?showtopic=27232

Stereo som står i bilen nå medfølger ikke!! Bilen blir levert med original Ford spiller, samt de 6*9 høytalerene som sto i hattehylle, og frontsettet som var montert da jeg kjøpte den.

Det er også montert fjørbeinstag i motorrommet. Dette kan medfølge uten pristillegg viss kjøper ønsker det. Ellers vil det bli fjernet før salg.

Seriøse henvendelser. Send PM for evt mobilnr.

Mvh

Trond

Edited by Trond_V
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...