turbodohc Posted June 16, 2007 Posted June 16, 2007 Er det noen som kunne scanna inn en eksospakning til en ohc topp så jeg kan printe den ut i rett størelse. tenkte å lage noen flenser mens jeg er på sjøen.
bjarte87 Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 Ja. Det hadde sikkert vert intresant for mange! Har laga sjølv men er ganske tynt og "bulkete". Skal få sett om eg får laget ein ny av ein manifoil og få på ark.. For har tilgang til laser skjerebrenner og metervis met plater:-D
Guest grændis Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 skal du lage flensane mens du er på havet?? stjal disse tegningane her på forumet ein plass... hukser ikkje kven, men den personen for halsugge meg om eg ikkje hadde lov
a.cosworth Posted June 29, 2007 Posted June 29, 2007 skal du lage flensane mens du er på havet?? stjal disse tegningane her på forumet ein plass... hukser ikkje kven, men den personen for halsugge meg om eg ikkje hadde lov Det ikke noe tegn som tilsier at personen skal kunne gjøre dette: © Men tegningen der burde vise det meste, fint å få fram slikt på forumet. -Arne '03 Silverado, Duramax'11 VW transporter'06 Land Cruiser konebilX'86 Sierra Cos 2wd X'Sierra cos 4x4 X'SVT LightningX...osv...
turbodohc Posted June 29, 2007 Author Posted June 29, 2007 Jobber på båt å der har vi ett brukbart verksted ombord, men har kommet hjem no da. Å da kan jeg jo bare måle ut selv. men tegninga var fin den, bare litt for seint.
Recommended Posts