Guest Erik Braseth Posted June 19, 2007 Posted June 19, 2007 Hei Hadde jo egentlig ikke tenkt å kvitte meg med bilen min, men i det siste har jeg fundert litt på å bytte den ut. Dette er jo bare i tankene foreløpig, men klarte ikke helt å bli enig med meg selv da jeg tenkte på hva jeg kunne få igjen for scorpioen. Da lurer jeg på hva dere her inne vil tippe man kan få for en gjennomsnittlig scorpio positive ting:ghia, mye utstyr2.9, manuell og diffbremsgule koni (sprell nye)h&r senkefjørernye fjærbeinslager18" sommerhjul15" org rsfelger med 1 sesong gamle vinterdekklitt stereoto konfilter under huvenen haug med deler (automatkasse, manuellkasse, lykter, dynamo, starter, clutch, svinghjul, mellomaksel osv osv)mye slitedeler er byttet (eksos, lambda, bremseklosser, bensinfilter osv osv) Olje+filter byttet regelmessig negative ting:gått 204000kmrust i en hjulbue baken del parkeringsbulker og litt dårlig lakk enkelte stederslakke i drivverket Ser for meg at det er en ganske snever gruppe som kan være på utkikk etter noe slikt, men det går vel å få igjen 25000 for noe slikt? Hva mener du, er den verdt mer eller mindre? bilder fra før senkefjører og dempere ble montert:Bilder av bilen
Recommended Posts