Halvorsens garasje Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Heisann. Er det noen litt nøytrale som vil hjelpe meg da jeg er veldig rådvill. Jeg må ha meg ny bruksbil til høsten.Jeg liker jo Sierra veldig godt. Hadde en kjedelig CL de to siste år.Syns det har minket fært på Sierra-bestand.Dessuten liker jeg jo Sierra godt, syns på en måte det er ille å bruke de opp i salta. (Helt groteskt det der, men det er et annet kapittel) SÅ. Har jeg nå en 240 på handa. 4-lapper så er'n min. Men Volvo er totalt ukjent for meg, faktisk ikke kjørt en Volvo før denne (etter veien altså). Litt å gjøre med denne også, bremser hovedsakelig (takk for Biltema) Jeg har tatt noen bilder a'n. Den rusta som er synlig bla.. Jeg er ikke veldig merkefast jeg, eneste er at jeg liker enkle biler. Og det er jo begge to. Har ikke finni en så grei Sierra i forhold til summen å betale lissom. Så...takker for råd:) - Holder på med garasje hjemme og skrur ikke en dritt!Har minst 4 Sierraer, 1 Granada, 1 Orion, 1 Rekord, 1 Kadett og ei Hobby-vogn:)Ønsker å bli kvitt: 4 Sierra stasjonsvogn-dører, 2.9 motor, Astra G HF-skjerm og 5-bolt skivebakstilling.Mine prosjekter
Trond_V Posted June 25, 2007 Posted June 25, 2007 Tja nei! 240'en er jo kjent som en bil som står for en støyt eller 3. Er jo og en kjent sak at det florerer av billige deler til de. Så det er nok ingen dum vinterbil.Meen...en gamal Sierra er no like godt brukanes til det formålet. En gammal Siera fra eller til har ingenting å si i denne verden. De er blitt gamle å sletne de og. Så jeg ville glatt kjøpt en gamal Sierra nå, og satsa på å vrake den til neste år! Samme gjelder 240. Den mangler ovalen i fronten. Det er det eneste.
Recommended Posts