Skrotnissen Posted June 26, 2007 Posted June 26, 2007 1983 Granada 2.3L Lincoln stv selges som lett prosjekt. Er i daglig bruk og er trofast som bare det. Aldri svikta meg på noe vis. Skal på eu, og har noe småpell før den glir igjennom. Men ikke store greiene. Ei opphengskule, et hjullager og litt sånt, som jeg vet om iallefall. Selges med originale fjører og på 14" ghiafelger med ok sommerdekk. Greie vinterdekk på stålfelg følger også med. Vil ha 5000,- for den. Får jeg ikke det så bruker jeg den enten som delebil, eller bygger videre på den selv. Dog vil jeg helst ha den unna da det begynner å bli litt for mange prosjekter her. Har også en 83 2.3L Lincoln sedan, med originalt vinyltak og sentrallås. På denne står det også kromma fangere og litt annet stasj. 5000,- for denne også. Eller begge for 9. De er samme farge, så perfekt om man vil gjøre en bil ut av to. Sistnevnte bil har ikke gått langt, og motor og gir er kjempestand. Interiøret er SOM NYTT, og er samme farge som i stasjonsvogna. Slenger med et par bilder av stv som den var med 17" og senkesett. Bilder av den andre skaffes på oppfordring. Tlf 91595057 eller 69187770. Mail: Skrot_mann@hotmail.com. Kom og ta en titt. Har også evt 2.8 motor og div som kan selges med mot pristillegg. -Enhver ting kan alltid gjøres bedre enn den blir gjort. -Enten du tror du får det til eller ikke, har du som regel rett. -Kvalitet betyr å gjøre det riktig når ingen ser på. Henry Ford
Recommended Posts