Guest Rags Posted September 26, 2004 Posted September 26, 2004 trenger chip tuning sett til 2.9i 1990 mod. Må dette monteres av fagfolk, eller fikser en det selv uten vansker. forskjellige merker. hvor og hva folkens?
Guest pzycho Posted September 28, 2004 Posted September 28, 2004 jeg har en chip til sierra 2.9i 89mod .. finn nr på motorstyringa di, så skal jeg sjekke om den passer
Guest sierra_xr Posted October 6, 2004 Posted October 6, 2004 trenger chip tuning sett til 2.9i 1990 mod. Må dette monteres av fagfolk, eller fikser en det selv uten vansker. forskjellige merker. hvor og hva folkens? det er ikke noe særlig vits å chipe en bil uten turbo! du vil ikke merke den helt store forskjellen, så det lønner seg ikke når du tenker på hva det koster å chipe i forhold til effektøkningen du får ut av det.
Guest ykarlsen Posted October 6, 2004 Posted October 6, 2004 det er ikke noe særlig vits å chipe en bil uten turbo! du vil ikke merke den helt store forskjellen, så det lønner seg ikke når du tenker på hva det koster å chipe i forhold til effektøkningen du får ut av det. Vet ikke hvor mye det har å si på en ford da...MEN: På min volvo 850 2,5 10V økte effekten 22hk med chip og bytte til 98okt. Effekten ble målt på rulla.Så vil si at det finnes potesiale, men det er ikke like lett å få de store utslagene i effekt. Har hadd chip til sugemotorer som fikk bilen til å gå dårligere også.......
Guest sierra_xr Posted October 7, 2004 Posted October 7, 2004 selfølgelig vil du få en liten effektøkning ved å montere chip. men eg mener at det ikke er hvert pengene når du ser det i forhold til hva du får igjen! tviler på du vil få 22hk ekstra i ford`n ved å montere chip!?
Guest sierra_xr Posted October 7, 2004 Posted October 7, 2004 beste veien å gå er nå turbo spør du meg. men det er jo lettere sagt enn gjort da...
Recommended Posts