hankypanky Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 sku gjerne fått tak i noe papirer hvis det finnes. eller er det et "ulovlig" eksosanlegg ? 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt
Guest dadda rst Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 går vel på støymåling detta,jeg har samme problemet.jeg vart stopet av bt å fikk mangel på eksos/monter original pga støy.Å da tok han ikkje støymåling engang.
hankypanky Posted July 3, 2007 Author Posted July 3, 2007 så du trur ikke det bråker for mye? kjørte med en lyddemper mindre når jeg vart stoppa=) men er sveiset på igjen nå.hehe 04`Bmw 520 e60 M 90`sierra org. cosworth 4x4 86 21 fot speedbåt
bart Posted July 3, 2007 Posted July 3, 2007 skal vel ikkje vere nødvendig med papirer på eksosanlegg vist det har en rimelig greit støynivå og biler som skal ha cat har det, støykrav er vel ikkje før i 92+, har vert å vist 90 4x4på biltilsynet med 3" ggr eksos men det han var mest optatt med var om den holdt avgass og at lamda var montert men den står jo på turboen..... det var 2 potter og cat på det anlegget...
Recommended Posts