Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hadde ikke bedre og ta meg til, så hvorfor ikke finne ut hva som bor under panseret. Selger mente det skulle være 270 chip og muligens noen andre kammer, men muligens og kanskje holder jo ikke.

Nå hadde det seg slik at bilen går for magert, så kom godt med at jeg hadde litt tid til overs :P Lada ikke mer en 0,8bar på rulla, men må si jeg er bra fornøyd med resulatet for de. Er jo moped effekt i forhold til nesten ALLE andre, men må jo begynne en plass..hehe :lol: :blush:

Ble 223,9hk og 307 nm på hjula... :blush: Skal tilbake og få lagd meg en ny chip. Juster og benke en gang til. Håper da på rundt 250-260hk på hjula.. :)

Det for holde det i år...

Men, har et lite spørsmål. Var helt oppo 7300 RPM uten at det ble kutt. Hvor ligger turtallsperra org ??

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*

Posted

det er 6800 orginalt , jeg hadde og ett 330 chip en gang uten turtallsperre og turbotrykk....

530whp570nm E85 pure Ebb\Bsh power :)

2007 Shelby Cobra GT500

Posted

Jaja er jo kult å se hvor mye en kan få ut av en 270 chip :) Ikke alle som kan henge med på "pengegalloppen" med hester her, så synes det var kult å se dine resultater også :)

2008 VW Transporter 2,5 4motion

1991 Sierra Cosworth 4x4

Posted
Jaja er jo kult å se hvor mye en kan få ut av en 270 chip :) Ikke alle som kan henge med på "pengegalloppen" med hester her, så synes det var kult å se dine resultater også :)

Nå er det jo noe galt med chipen jeg har da. Men skal ha ny sånn at det blir rett med A/F. Får litt mer da . Men på 0,8bar må jeg si jeg ble positivt overrasket :)

Har ikke penger til og bruke på trim enda. Skal betale staten en hel haug når jeg regger bilen (HÅPER PÅ OVER HELGA!!!)

Da forsvinner jo 45k :ph34r:

Men, har vel ikke helt de store planene om å benke 500hk i denne bilen. Rundt 300hk på hjula får bli nok. Skal brukes denne bilen, ikke overhales annen vær helg :P hehe

1986 Ford Sierra Cosworth, moonstoneblue *orginal*

1985 Ford Sierra 2.0L 3dørs *skal bygges om med tiden*