Guest Slick Posted October 1, 2004 Posted October 1, 2004 Noen som vet hvem som eier den? Den var sinnsykt rå.. Noen som har bilder av den?
cossie_storm Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 har ikke sett den... er det en cosw? vet det er en vinge bil fra rolvsøy/fredrikstad elle rnoe Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest Slick Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Usikker, var mye trafikk og den kom ganske fort inn i rundkjøringa... Men den var svart, ganske sikker på at det var en vingebil, vet ikke om den var original. Tror den hadde noen klistremerker... Røde,..
Guest Slick Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Så ikke så lenge, men Z3'en nølet med å kjøre forbi en ped pga møtende bil, så sierra'n fikk ihvertfall heftig forsprang..
Guest nicklas Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 hvor i særp så du den da?jeg har ikke sett den tror jeg men nå er jeg oppmerksom på det
Guest Slick Posted October 2, 2004 Posted October 2, 2004 Så den i den store rundkjøringa... Btw: noen som kjenner en med en svart sedan Cosworth som stod i Ørje i stad?
Recommended Posts