Samatron Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 (edited) PGA userriøs selger må jeg nå like før bilen skal på lakk desperat prøve å få tak i siste delene ønsker å kjøpe strøken bakfanger uten sprekker og modifikasjoner til min sierra sedan cosworth snarest! lakken kan godt være stygg er også interisert i å kjøpe knust bakfanger, men med hel plastikk rundt rundt eksosen. betaler bra! hvis du (selger av bakfanger til meg) er interisert kan du få strøken cosworth sedan bakfanger i delbetaling. grunnen til at jeg ikke vil ha den er fordi det er kapet plass til dobbelpotte på den.fangern er svart ( orginal cosworth) har bilde av den hvis ønskelig mvh johan holelesjaTLF: 92234953 Edited July 19, 2007 by Samatron
4x4 cosworth Posted July 19, 2007 Posted July 19, 2007 PGA userriøs selger må jeg nå like før bilen skal på lakk desperat prøve å få tak i siste delene ønsker å kjøpe strøken bakfanger uten sprekker og modifikasjoner til min sierra sedan cosworth snarest! lakken kan godt være stygg er også interisert i å kjøpe knust bakfanger, men med hel plastikk rundt rundt eksosen. betaler bra! hvis du (selger av bakfanger til meg) er interisert kan du få strøken cosworth sedan bakfanger i delbetaling. grunnen til at jeg ikke vil ha den er fordi det er kapet plass til dobbelpotte på den.fangern er svart ( orginal cosworth) har bilde av den hvis ønskelig mvh johan holelesjaTLF: 92234953 hei..fangeren er ikkje so dyr ny på ford heller...har kjøpt 2 stk nye på ford i ålesund... mvh torbjørn MVH 909Motorsport Send meg en e-post Powerflex foringer 909Motorsport Nettbutikk 909motorsport
Samatron Posted July 20, 2007 Author Posted July 20, 2007 jeg jobber på ford så har jo en god del rabatter. skal sjekke mandag! når kjøpte du sist, og hva var prisen?
Recommended Posts