Jump to content

Recommended Posts

Guest rsvinge
Posted

Ønsker og kjøpe org ford sierra venstre forskjerm. (NY)

86 MOD

tLF 95818926

Posted

86 MOD

tLF 95818926

Får kjøpt hos Veng.... mener jeg da....ikke mange 100-lappene.

Peder

Guest rsvinge
Posted

Er gått ut av produksjon hos ford og veng skal jeg ikke ha.

Er ikke penga det står på. Noen som har en skjerm så betaler jeg godt.

Posted

^_^ ...Nåja....er det ikke pengene det står på?...så kan du jo bare levere bilen på nermeste karosseriverksted?!...he he...neida...

Litt ettersyn på en veng skjerm, for å tilse at den ikke er for lang ol. så er den like bra som en fra ford...med en rask lakkering før det kommer noe drit på så er den.....like bra som en fra ford....

Har hørt at karosserideler fra veng kan være ørlitegrann for store, men tenker med meg selv at det jo er bedre enn for små....bare klippe litt her, og bøye litt der....men men...

Peder

Guest pzycho
Posted

er ikke bare lengden.. jeg har prøvd 5 stykker før jeg fant en som NESTEN passa.. da ble det kapping og modifisering over alt for å få det til å se bra ut..

Guest rsvinge
Posted
^_^ ...Nåja....er det ikke pengene det står på?...så kan du jo bare levere bilen på nermeste karosseriverksted?!...he he...neida...

Litt ettersyn på en veng skjerm, for å tilse at den ikke er for lang ol. så er den like bra som en fra ford...med en rask lakkering før det kommer noe drit på så er den.....like bra som en fra ford....

Har hørt at karosserideler fra veng kan være ørlitegrann for store, men tenker med meg selv at det jo er bedre enn for små....bare klippe litt her, og bøye litt der....men men...

Peder

Dette er ikke et bilcross prosjekt så jeg skal ha orgford skjerm.

• 4 weeks later...
Posted

86 MOD

tLF 95818926

ford norge har .... ellers så har noen i ford nettverket på lager støvet ned

1990 sierra cosworth 4x4 prosjekt jobbes på
2016 focus rs

2015 bmw 520 x

Posted

krogslund bildeler har:) men tar vel et år å få den:)

Ford sierra cosworth 91:)

Ford sierra 4x4 2,0 91:(

Ford Taunus 2,0 79:)

Opel Omega 2,6i 91:)

Guest rsvinge
Posted

Skal ikke ha uorginalt uansett!!!!!!!! Jeg gir 2-3000 for en orginal skjerm til venstre side.

Håper jeg har skrevet klart og tydelig nå.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...