Guest Martin18 Posted August 23, 2007 Posted August 23, 2007 Er ikke så lenge siden jeg bytte tempraturføleren, på min sierra 91 2.0LI DOCH. Fordi den viseren som viser tempen i motoren, går helt til toppen når jeg starter bilen Noen som vet hva den kan være? Funka veldig dårlig å bytte tempføleren... Radiatorviftene sluttet også å funke, etter at dette sluttet å funke.... MVH Martin
Guest SieRRa Posted August 24, 2007 Posted August 24, 2007 Ingen som vet noe? Bytt giver , da det tydligvis er full jording=defekt måler!
Guest HinkY Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 høres ut som om det er full jording ja, og da går måleren til topps, temperaturføleren har ikkeno med det og gjøre.
Cosworth Racing1 Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 Kan være defekt tempføler.. Den som er skrudd i blokken. Ihvertfall på min Sierra Cosworth 4x4. Jeg byttet min men den var litt vanskelig å komme til, så mistet den i bakken noen ganger før jeg fikk den på plass. Da virket den ikke.. Nålen gikk bare rett opp bare jeg vridde om tenningen. Byttet den ENDA en gang, og nå virker den! Så prøv å bytte den hvis du har vært uheldig å miste den i bakken.Viftene har ikke noe med denne føleren å gjøre. Da må du bytte termostaten på radiatoren eller sjekke sikringen på viftene 2008 VW Transporter 2,5 4motion1991 Sierra Cosworth 4x4
SierraRS2k Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 På DOHC sitter viftetermostaten på termostathuset
Guest Martin18 Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 høres ut som om det er full jording ja, og da går måleren til topps, temperaturføleren har ikkeno med det og gjøre. Oki, skal se om jeg får gjort det. men den er jo så jæv....ig dyr. for den lille saken. må vente til jeg får lønning
2.0 I Doch Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Noen som veit kas sikring som går til viftene? doch motor 93 mod
Guest HinkY Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Noen som veit kas sikring som går til viftene? doch motor 93 mod 30 A
Recommended Posts