Loffen Posted August 27, 2007 Posted August 27, 2007 -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Loffen Posted August 28, 2007 Author Posted August 28, 2007 Må jo se denne også.. hehe http://www.youtube.com/watch?v=CTXJIj4FhlM...ted&search= -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Guest Ford_V6 Posted August 29, 2007 Posted August 29, 2007 Det der er noe av det råeste jeg har sett og hørt i hele mitt liv! Fikk grøsninger på ryggen, og kjente hårene på leggene reise seg. Det er noe annet enn en puslete liten 4'er med turbo det der gitt. Lurer på om jeg sprengte den ene høytaleren min også. Vinner jeg i lotto i kveld drar jeg til Australia og kjøper meg helt lik motor, hadde ikke trengt bil til motoren engang. Hadde holdt i massevis og bare starta den en gang innimellom. Ikke hadde jeg brydd meg om at det er et GM produkt heller.
Loffen Posted August 29, 2007 Author Posted August 29, 2007 Ikke så ille denne heller... hehe. Noe av det råeste jeg har hørt av mini v8... Får jo nesten ståp.. jo... hehehe -05 Ford Focus 1.6 tdci -88 Ford Sierra Cosworth
Recommended Posts