Guest rsdan Posted August 31, 2007 Posted August 31, 2007 Driver å justerer tenninga på is-t.. gått fint hittil men vil ite hva andre kjører på. Har grått fordeler lokk (Motorcraft) selvjusterbar drit.. er nå justert til ca 8-10 grader ved 2800-3000 rpm. fungerer bra men vil høre hva andre har just til..
cossiemk1 Posted September 1, 2007 Posted September 1, 2007 Eneste som blir helt bra, er å få det justert på rulle... og for g*** skyld, få deg en tenningsforskyver hvis du ikke har det...
Guest rsdan Posted September 1, 2007 Posted September 1, 2007 Eneste som blir helt bra, er å få det justert på rulle... og for g*** skyld, få deg en tenningsforskyver hvis du ikke har det...tenkte d blir d neste... skal på rulle en gang før vintern, håper jg. men ingen som har is-t som kan si ca?
cossie_storm Posted September 2, 2007 Posted September 2, 2007 søk så finner du det du lurer påevt se i prosjekttråden på andre ist bygg Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest rsdan Posted September 8, 2007 Posted September 8, 2007 søk så finner du det du lurer påevt se i prosjekttråden på andre ist byggfinner liksom ikke noe konkrete svar.....
Guest rsdan Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Ingen som har bygget is-t med grå fordeler her?
cossie_storm Posted September 11, 2007 Posted September 11, 2007 Har hatt litt opp og ned på de jeg har hatt.Prøv deg litt frem skal se om jeg finner dokumentasjon på de jeg har hatt Cosworth 88 sedan prosjekt-klar 05-06-07-08 jajaSierra med scorpio cosworth motor 90 mod
Guest rsdan Posted September 13, 2007 Posted September 13, 2007 Har hatt litt opp og ned på de jeg har hatt.Prøv deg litt frem skal se om jeg finner dokumentasjon på de jeg har hattNå bør jeg jo skaffe meg en tenningsforskyver også.. kjører tillegsdyser.. 2 dyser på hver syl. men atte ca 10 grader ved 3000rpm er vell kanskje ikke så ille ? eller bør den være lavere?
Recommended Posts